Lysena fungerar jätte bra och lyser rakt och starkt.
Fick reda på att det är någon sekunds fördröjning att få dem med full effekt.
Någon sekund? Mina tar 1minut innan de börja kräma på, tacka vet jag LED, startar med full kraft på 0,01sekund!rickard80 skrev:Fel av mig.
Lysena fungerar jätte bra och lyser rakt och starkt.
Fick reda på att det är någon sekunds fördröjning att få dem med full effekt.
Vilken färgtemperatur har du? Varifrån är ditt xenonkit och vilket är det? Har mätt ljusstyrkan från 0-3sekunderrickard80 skrev:3 sekunder från att vara kalla till fullt lyse.
Går fortare annars.
ska försöka hitta papperna på det.HB021 skrev:Vilken färgtemperatur har du? Varifrån är ditt xenonkit och vilket är det? Har mätt ljusstyrkan från 0-3sekunderrickard80 skrev:3 sekunder från att vara kalla till fullt lyse.
Går fortare annars.?
I regel finns det ju två olika xenonkit med normal starkström på 6-7A och snabbstart med 10A. Med andra ord är snabbstart 30-40% snabbare till max ljusstyrka. Jag har en ljusmätare(luxmeter) jag kan kolla med, har dock inte mätt upp mina än men jag ska ta och göra det sen återkomma med resultatet. Om du vill kan jag testa din bil också?rickard80 skrev:ska försöka hitta papperna på det.HB021 skrev:Vilken färgtemperatur har du? Varifrån är ditt xenonkit och vilket är det? Har mätt ljusstyrkan från 0-3sekunderrickard80 skrev:3 sekunder från att vara kalla till fullt lyse.
Går fortare annars.?
Aros auto har tydligen installerat dem på många bilar utan klagomål.