Sida 1 av 1

Ny medlem

Postat: 30 aug 2023, 18:41
av GurraP
Hej jag heter Gunnar och har idag hämtat våran gröna CEED SW PHEV ADVANCE PLUS -24 och lämnat min Merca Cla hoppas jag har gjort rätt.
Har tidigare haft 2sw och 1 Sportage men denna verkar super.