Annons

Nätverksfel UVO-appen

1
Har nu under en dryg vecka varje gäng jag försökt öppna UVO-appen fått meddelande om nätverksfel:
"Network error. Please try again later. Please contact your service partner if the problem persists."

Någon med samma erfarenhet?

Har hittills inte fått någon response från KIA service eller försäljning (som service hänvisade till).
Annons

Re: Nätverksfel UVO-appen

2
Har nu fått "förklaring" till problemet. UVO-appen har upphört att gälla! I stället gäller appen KIA Connect. Borde väl både service och försäljningsavd. genast ha kunnat ge svar på!! Har kanske fått besked via mail vid ett tidigare tillfälle men det kan ha hamnat i skräp-posten eller tagits bort av mig själv som ett av alla andra reklamutskick!

Re: Nätverksfel UVO-appen

4
Har gått igenom "alla" mail från KIA sedan lång tid tillbaka. Fick 22/11-22 en beskrivning av KIA Connect utan kommentar att UVO-appen skulle "försvinna". Eftersom beskrivningen helt stämde överens med UVO's funktionalitet såg jag ingen anledning att byta!

Re: Nätverksfel UVO-appen

5
Masen skrev: 07 jul 2023, 15:46 Har gått igenom "alla" mail från KIA sedan lång tid tillbaka. Fick 22/11-22 en beskrivning av KIA Connect utan kommentar att UVO-appen skulle "försvinna". Eftersom beskrivningen helt stämde överens med UVO's funktionalitet såg jag ingen anledning att byta!
Kom under senhösten 2022 en notis i UVO appen när man startade den att den skulle sluta gälla ett visst datum. Men den kom bara en gång - missade man eller inte tänkte på den så va det lätt att missa.
EV6 GT Line AWD Yacht Blue MY23 - (Tidigare Soul 2009, Soul 2012, Cee'd GT+ 2015, Niro Gravity Blue Plus 2 2017, e-Soul Advance Plus Neptune Blue + Cherry Black 2020)
Skriv svar

Återgå till "Ceed (2019-UPP)"