Re: Är ni nöjda?

Senaste inlägget från föregående sida:

Bilen va jag nöjd med. Tyvärr så kunde inte bilhandlaren riktigt hålla vad dom lova ang dieselvärmaren. Så efter 9 månaders väntan så bran det. Så jag byte in den mot en merca c-class diesel 4 matic 2018 med hör o häpna dieselvärmare....

Kia är ljusår ifrån den kvaliten helt klart.

Annons

Johan888sundsvall skrev:Bilen va jag nöjd med. Tyvärr så kunde inte bilhandlaren riktigt hålla vad dom lova ang dieselvärmaren. Så efter 9 månaders väntan så bran det. Så jag byte in den mot en merca c-class diesel 4 matic 2018 med hör o häpna dieselvärmare....

Är det så stor grej att eftermontera dieselvärmare ?
Kia Ceed SW 1,6 CRDi GT-Line DCT 2019, Blue Flame

anbr skrev:
Johan888sundsvall skrev:Bilen va jag nöjd med. Tyvärr så kunde inte bilhandlaren riktigt hålla vad dom lova ang dieselvärmaren. Så efter 9 månaders väntan så bran det. Så jag byte in den mot en merca c-class diesel 4 matic 2018 med hör o häpna dieselvärmare....

Är det så stor grej att eftermontera dieselvärmare ?

Tydligen.
När man uttryckligen frågar vid beställning av bilen. Finns det dieselvärmare. Jajamen det finns inga problem. Tydligen var det inte så. Efter att frusit en hel vinter så tröttnade jag.

Nej det finns inte som originaltillbehör.
Det finns däremot Eberspächer och andra liknande märken, men det är inget som Kia monterar. Det får importören/återförsäljaren isåfall ombesörja (om det ska finnas vid leverans av nybil)
Annons
Skriv svar

Återgå till "Ceed (2019-UPP)"