Annons

Re: Önskelista/To Do

41
Det var ju trevligt. :)
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Bilagor
fav.JPG fav.JPG Visad 6473 gånger 12.07 KiB
Annons

Re: Önskelista/To Do

43
Så nu hittar "roboten" det senare värdet? Beror det på din optimering eller är det för att, som jag kan se det, forumet blivit aktivare gällande inlägg osv.?

Begriper mig inte riktigt på statistik av denna sorten. :)

Rent fysiskt, hur många besök har forumet haft nu i mars jämfört med motsvarande period i januari i år?
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Önskelista/To Do

44
Det beror mest på att det innan var svårt för Google att indexera alla inlägg. Nu finns det dels en sitemap som talar om för Google direkt vad som gäller samt tre simultana strömmar med alla meddelanden som Google kollar av någon gång om dagen.

Angående statistik så är det svårare men om vi låg på 10-15 sidvisningar per dag i Januari är vi uppe i cirka 160 visningar per dag nu.

Jag ska rensa den interna statistiken som är baserad på startdatum som ju var för nästan två år sedan och göra en ny mätning om en vecka.

/P
r_o_n skrev:Så nu hittar "roboten" det senare värdet? Beror det på din optimering eller är det för att, som jag kan se det, forumet blivit aktivare gällande inlägg osv.?

Begriper mig inte riktigt på statistik av denna sorten. :)

Rent fysiskt, hur många besök har forumet haft nu i mars jämfört med motsvarande period i januari i år?
Forumgrundare
2017 Kia Niro (sjätte Kian)
Hälsa gärna på min hemsida:
http://www.bergting.com

Re: Önskelista/To Do

47
Det är ju det jag har sagt hela tiden =D Forumet kommer bli en total succé =)
Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

Re: Önskelista/To Do

48
Jag använder spray mail. Jag har märkt att om man får ett meddelande som har ett bindestreck i rubriken så plockas det direkt av spamfiltret hos spray. Vet inte om hotmail och gmail har samma sätt ang. detta.
Men många av mina aviseringar når aldrig min inkorg. Jag har lagt spraymailen som pop3 och aviseringarna hamnar i spamfiltret på en server hos spray.

Detta är inget jag ber dig ändra på något vis. Däremot vore det intressant om fler har detta problem, eller om det bara är spray som håller på så här. Vad spamfiltret annars gör är att av ca. 50 spam/vecka så når kanske bara 2-3 min inbox i outlook, så det är ju effektivt iaf.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Skriv svar

Återgå till "Om forumet"