Annons

min ceed (med sidolister)

1
sidolister,
vinter fälgarna :?
Senast redigerad av frazze den 13 apr 2011, 22:06, redigerad totalt 1 gånger.
Kia Cee´d SW 1,6 CRDi automat 2013 : Dark Gun Metal Metallic eberspächer & perma5
Bilagor
Kia list.jpg Kia list.jpg Visad 2196 gånger 20.4 KiB
Kia list 3.jpg Kia list 3.jpg Visad 2212 gånger 73.62 KiB
Kia list 1.jpg Kia list 1.jpg Visad 2212 gånger 69.35 KiB
Annons

Re: min ceed

3
Tack! jag har spanat på din kia mkt snygg fräck helt annan bil med vingen!! funderar också på det, när man får lite stål över vill säga ;)

har även tänkt 3 extra ljus med vita glas lackade i bilens färg! eller en ramp, men vet ej om extra ljusramper ger den extra längd på helljus som man är ute efter

ska byta alla ljusen till bandit! extremt vitt sken mkt fint, och silvriga blinkers för att slippa det fula oranga,,, har bara inte haft tid,,,men men ska nog bli av ngn gång under 2011 :lol:

kanske även tona mörkaste nyans på rutorna
Kia Cee´d SW 1,6 CRDi automat 2013 : Dark Gun Metal Metallic eberspächer & perma5

Re: min ceed

4
frazze skrev:Tack! jag har spanat på din kia mkt snygg fräck helt annan bil med vingen!! funderar också på det, när man får lite stål över vill säga ;)

har även tänkt 3 extra ljus med vita glas lackade i bilens färg! eller en ramp, men vet ej om extra ljusramper ger den extra längd på helljus som man är ute efter

ska byta alla ljusen till bandit! extremt vitt sken mkt fint, och silvriga blinkers för att slippa det fula oranga,,, har bara inte haft tid,,,men men ska nog bli av ngn gång under 2011 :lol:

kanske även tona mörkaste nyans på rutorna
Hehe tack ska du ha :).
Jo vingen gjorde mycket! vart ett måste för mig för gilla inte baken på bilen vidare utan.

Färg på extraljusen ger det där lilla extra samt att dem smälter in bättre! Tror inte att en ramp ger det längre, inte som ett par vanliga kan iaf :). Jag är rätt nöjd med ljuset jag får nu ;). Bandit? utveckla 8-). Jo ha silvriga blinker ligger med på min "att göra" lista :lol:

Vet inte hur bra det syns, men mina rutor är extra tonade! Tog dock inte det mörkaste utan nått snäpp ner med tanke på att dem var lite tonade innan! Hade mörkaste på volvo'n jag hade innan och det blev ju bra mörkt :P
Volvo V60 R-Design D5 ICE White

Kör försiktigt där ute o ge fan i våra vajerräcken ;)

Re: min ceed

5
Klart en riktigt fin Kia du har Frazze. Vit med precis som min.
Vi var först inne på kombimodellen. Men sen hittade jag min lilla "vita fara" med pianolackade detaljer in/utvändigt.
Så jag kunde bara inte släppa den. Är dina rutor tonade från fabrik eller har du eftermonterat dessa?

Ska själv in med min och tona rutorna och har fått ett pris på 2500:- (5 rutor)
Ser att det är lite tilt shift på sista bilden;) Har du gjort det medvetet är det bara blev så när du fotograferade din bil?

Ha det så bra.
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

Re: min ceed

6
Tja! bandit är ett märke på lampor som ad center säljer, har typ ca 4200k i färg men är vanliga halogen!
hade på min förra bil, blir kritt vitt sken..men dyra

jag hade toning nr 5 på min förra bil det var nice :twisted:
kian har komfortpakets toning...den är fin,,,, men lite för ljus får se hur jag gör,

fungerade det bra att tona över orginal toningen? blir det toook mörkt med nr 4 då? man skall inte kunna se in

morgan din bil ser cool ut!!!!! och bilden bara blev så :P

ps såg i dag lampor som hade 6000 k i sken!! de satt något motstånd i dem!! riktigt fina,
de är halogen! blir sånna på halvljuset ser nästan ut som xenon och bandit på resten

någon som vet om man kan ha led i dimljuset?? eller varnar den för trasig lampå då?
Kia Cee´d SW 1,6 CRDi automat 2013 : Dark Gun Metal Metallic eberspächer & perma5

Re: min ceed

7
frazze skrev:fungerade det bra att tona över orginal toningen? blir det toook mörkt med nr 4 då? man skall inte kunna se in
Jag lämnade in min för toning när jag köpte den, då var fabrikstoningen på.
Kommer ej ihåg vilken siffra jag valde, men tog den mörkaste dom hade att
erbjuda och det blev riktigt mörkt!
Jobbigt på vintern, men underbart för både mig & hundarna på sommaren!
Skriv svar

Återgå till "Bilder"