Annons
Annons

Re: Planer för bilen

42
Nästa projekt för bilen (som jag inte hade planerat när jag startade tråden)... Lacka kromet på framsidan svart, har även beställt svarta handtag till dörrarna och en kortare antenn så att min vinge inte tar i när jag öppnar bagageluckan. Ska även testa om det blir snyggt med svarta backspeglar istället för vita... Har även fixat svarta vindavvisare till rutorna vilket jag tycker blev snyggt (kan visa bild sen).. Så det som återstår är att lämna in bilen i april för att tona bakrutorna helt svarta samt lacka sommarfälgarna i mattsvart... Kul att man köpt en sproilans bil och den är helt annorlunda efter några månader hehe...
Kromet på fronten borta. Ser mycket snyggare ut när man ser helheten kia.jpg Kromet på fronten borta. Ser mycket snyggare ut när man ser helheten Visad 2464 gånger 110.1 KiB

Re: Planer för bilen

43
Mycket rolig tråd som du har dragit igång. Det skapas mycket inspiration i denna till framtida projekt och små roliga ombyggnationer / förbättringar.

Jag har förändrat min front enligt bilden i länken. Tyvärr har det inte varit så roligt väder sedan bilen hämtades för att ta snygga bilder.
Vad som är gjort:
-Sportgrill likt den som finns på Optima.
-Nerlackering.
-Hasplåt (ej i plåt dock)
-Lackerade svarta detaljer kring dimljus.

https://docs.google.com/file/d/0B2emVqv ... sp=sharing

Re: Planer för bilen

44
hej ! Ja det är roligt att prata om vad man vill göra/har gjort och få även tips av andra och feedback.
Jag väntar också till våren/sommaren innan jag tar snygga bilder att lägga upp så att man får se allt man gjort ;) ser fram emot att se dina bilder också

Återgå till "Modifikationer och tillbehör"