Annons

Takräcke

1
Vilka typer av räcke passar till sportage 2010>. Har tittat runt lite men fattar nada.

Är sugen på att skaffa takbox men man lär ju börja med det som den ska sitta på, det är ju lite speciellt med de nersjunkna railsen på sportage antar jag.
//Mattias

2012Kia sportage 1.6 EX Komfort vit
Annons

Re: Takräcke

3
Ska nog tiita på Kia orginal, samtidigt så vet jag att man kan hyra boxar på vissa ställen och det är kanske ingen dum ide med tanke på att jag inte har något bra förvarings ställe för en takbox. Jag kollar vidare :wave:
//Mattias

2012Kia sportage 1.6 EX Komfort vit

Re: Takräcke

5
Alien skrev:Har du garage? Jag har hissat upp vår box upp i taket med två spännband hängande från takbjälkarna.

Nix inget garage. Bor i lägenhet, hade möjlighet att ha grejer på jobbet förut men inte längre.
//Mattias

2012Kia sportage 1.6 EX Komfort vit

Re: Takräcke

7
Ett tips! Surfa in och kika på Takbox.se/butik/, där har dom mycket skojj!!
Det finns en knapp som heter KÖPHJÄLP! Kolla där!
Dom har Thule lastbågar och Whispbar, inne i köphjälpen så finns det länkat till respektive märkes sida där du lätt hittar det du ska ha! Man väljer sin bil i val rutorna så kommer det upp ett gäng alternativ!! :thumbup:

Är själv ute efter Lastbågar och box!!

Hoppas du hittar nåt du gillar!
2012 Sportage 1,7 Crdi EX Komfort

Takräcke

10
Väcker den här tråden till liv då jag själv är ute efter att köpa takräcke till min Sportage, är det någon som har erfarenhet av Kia original respektive Thules räcken? Tänkte mest på hur enkla dom är att sätta på och ta av.
Skriv svar

Återgå till "Modifikationer och tillbehör"