har nu kjört 2.950 mil med min kia ceed 2010 inte ett enda fel .jag är förvånad att månnga klagar på denna perfekta bil.tidgare haft volvo,opel.audi,alla med div. problem .jättenöjd med min kia.
Håller med.
2300 mil i en Ceed 2011 SW Diesel Komfort.
Inga egentliga problem - inga stopp eller oplanerade verkstadsbesök - bara de kanske ibland lite tvivelaktiga konstruktionslösningarna - men de var ju med från början och ingick delvis i min egen acceptans av bilen före köpet.
Även jag är väldigt nöjd kört nästan 2000 mil med min 11:a utan det minsta problem.
Har även haft en -09 tidigare som jag körde nästan 3000 mil med utan problem.
Vore väll synd att klaga på bilen=)
Jag har bara behövt byta batteriet på min bil. Så jag är klart mycket nöjd med min bil.
Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se
Med tanke på den "kvalitet" som vår förra Ceed hade så var det lite konstigt att vi köpte Ceed igen. Den förra fick man i princip beställa ny verkstadstid när man hämtade den från verkstad. Det var så mycket fel på den, alltid.
Den Ceed SW -11 komfort vi har sedan mars är jag förvånad över. Att den är helt felfri och bara går som det är tänkt att den ska göra. Är supernöjd.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Uppe i 2300 mil sedan Mars iår.
Med tanke på den grymma totalekonomin med en Ceed så är jag väldigt nöjd, de 2 saker som jag haft problem med
är kända reklamationer, och för det är garantierna till för.
Annars har jag inte märkt av något annat negativt, både jag och min sambo är nöjd med själva bilen