Annons

Re: Önskelista/To Do

121
Great! Återstår bara att styla till den på något sätt i php. Problemet med att posta länkar är att php tolkar det och översätter till länk på egen hand och på så sätt går förbi stylesheetet som berättar för webläsaren hur länken ska se ut. Ska jobba lite nu, men kollar igen när jag tar en paus ;). Drakar ritar inte sig själva.
Forumgrundare
2017 Kia Niro (sjätte Kian)
Hälsa gärna på min hemsida:
http://www.bergting.com
Annons

127
Peter skrev:Tacka Ronnie, han pushade för Kia-loggan. Om det inte vore för Ronnie skulle forumet fortfarande se ut och fungera som exakt som för ett år sedan :)
Uj.... :oops:

Jag tänker för mig själv att snart så blir man bannad för allt tjatande.

Men det blev väldigt bra med att fälla in loggan. Använde du den på länken du fick? Tyckte 3D-effekten på den var snygg.

Forumloggan blev riktigt bra.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

128
Jepp, den du mailade, funkade jättebra, och även om jag initialt var skeptisk så blev det bättre =)
Ronnie skrev:
Peter skrev:Tacka Ronnie, han pushade för Kia-loggan. Om det inte vore för Ronnie skulle forumet fortfarande se ut och fungera som exakt som för ett år sedan :)
Uj.... :oops:

Jag tänker för mig själv att snart så blir man bannad för allt tjatande.

Men det blev väldigt bra med att fälla in loggan. Använde du den på länken du fick? Tyckte 3D-effekten på den var snygg.

Forumloggan blev riktigt bra.
Forumgrundare
2017 Kia Niro (sjätte Kian)
Hälsa gärna på min hemsida:
http://www.bergting.com

129
Du menar ikonerna med blå cirkel runt det som är oläst?

Jag jobbar på att hitta andra ikoner, eller rättare sagt, rita helt egna. Har visat sig vara grymt svårt att hitta något som funkar för alla (har blivit gråhårig). Värst var när vi hade "röda" ikoner och det visade sig att halva forumet var färgblinda.

Håll ut.

jag skulle vilja ha andra ikoner på dom olika delarna i forumet just nu tycker jag det är lite svårt att se va som är nytt och redan läst.
Back in a Kia Rio 1,25 Launch Edition
Volvo V70 2,4L 170hk Classic
New. Bmw 116d M-sport
Old. KIA Soul 1,6 CRDI EX Komfort