Annons

Re: Bilklädsel från jula

11
Klädseln ser ju ut att sitta prima i bilen. Blir att göra ett besök på Jula inom dem närmaste dagarna.
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se
Annons

16
Istället för ny tråd:
Jag söker en överdragsklädsel med god passform, gärna snygg utan loggor linjer osv. Vet att de som är figursydda gärna blir dyra, så helst en billig.
Gillar inte att sitta på plast, eller som det ibland kallas "konstläder". Så de ska vara i textil.
Jag har en Kia Ceed SW Komfort 2011
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

18
[quote="addal"]Har just hämtat klädseln från Jula men den är inte delad bak, det är ju en nackdel.
Kia4life: Hur gjorde du vid nackstöden? dom går ju inte att ta bort. Klippte du upp mellan hålen?[/quote
Klipa och sy är det bästa tänk på att de går att töya på hålet man kilper
Och min är i två delar bak
CEE'D1,6 SW crdi I GULD2011 eller inte

20
Ronnie skrev:Istället för ny tråd:
Jag söker en överdragsklädsel med god passform, gärna snygg utan loggor linjer osv. Vet att de som är figursydda gärna blir dyra, så helst en billig.
Gillar inte att sitta på plast, eller som det ibland kallas "konstläder". Så de ska vara i textil.
Jag har en Kia Ceed SW Komfort 2011
Lyfter min egen fråga i denna tråd? Någon som har en formsydd klädsel anpassad till Ceed?
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic