Har släppt på restriktionerna så att ni kan byta usernames om/när ni vill. Kanske inte är så kul att heta någon mystisk bokstavskombination i evigheter.
Är det något annat ni saknar efter omdesignen eller har förslag på bra tillägg till forumet så hör av er.
Annons
Re: Nytt utseende
12God kväll,
Hmm okej, ja jag kan inte se någon skillnad
. Men sen är jag färgblind med och för killar är det rött och grönd just som bråkar då ju. Så möjligt det är en "bråkig" röd för mig eller så är det något annat som bråkar för mig
.
Mvh Marcus
Hmm okej, ja jag kan inte se någon skillnad
Mvh Marcus
Peter skrev:Hey,
Jodå, det ska allt synas =). Ikonerna där det är nya trådar är "röda" och de som är lästa är grå.
Kolla runt lite och testa och hör av dig igen om du inte ser de nya trådarna =).
Marcus_Turbo skrev:Blev snyggt Peter, saknar dock en sak nu, innan kunde jag se vilka trådar som där var nya inlägg i och nu är alla likadana! Är det bara så för mig eller för alla?
//Marcus
Volvo V60 R-Design D5 ICE White
Kör försiktigt där ute o ge fan i våra vajerräcken ;)
Kör försiktigt där ute o ge fan i våra vajerräcken ;)
13Trist, men jag kan tänka mig att det är orsaken. Ska leta upp en polare som också är färgblind och testa på honom. Annars ska jag försöka fixa till nya ikoner så småningom. Men testa gärna länkarna längst upp i forumet med "Visa nya inägg" så länge =).
Marcus_Turbo skrev:God kväll,
Hmm okej, ja jag kan inte se någon skillnad. Men sen är jag färgblind med och för killar är det rött och grönd just som bråkar då ju. Så möjligt det är en "bråkig" röd för mig eller så är det något annat som bråkar för mig
.
Mvh Marcus
Peter skrev:Hey,
Jodå, det ska allt synas =). Ikonerna där det är nya trådar är "röda" och de som är lästa är grå.
Kolla runt lite och testa och hör av dig igen om du inte ser de nya trådarna =).
Marcus_Turbo skrev:Blev snyggt Peter, saknar dock en sak nu, innan kunde jag se vilka trådar som där var nya inlägg i och nu är alla likadana! Är det bara så för mig eller för alla?
//Marcus
14Det räckte med att testa på frugan som är "lite färgblind". Hon visste redan innan att det var några nya inlägg så jag bad henne peka ut dem och även fast hon visste var det svårt.
Nya ikoner är inga större problem att fixa till. Någon mer som har svårt att se?
Nya ikoner är inga större problem att fixa till. Någon mer som har svårt att se?
15Jao, lider av samma problem. Klart man ser en skillnad på nya inlägg, men det hade underlättat om det var en annan färg eller kanske bredare linjer på symbolerna.Peter skrev:Det räckte med att testa på frugan som är "lite färgblind". Hon visste redan innan att det var några nya inlägg så jag bad henne peka ut dem och även fast hon visste var det svårt.
Svart metallic Cee'd SW CRDi Ex Komfort Business -10, avtagbart drag + m&k värmare
16Jag ska ta och laborera lite med ikonerna någon dag när det inte är mycket trafik på forumet.
Jurick skrev:Jao, lider av samma problem. Klart man ser en skillnad på nya inlägg, men det hade underlättat om det var en annan färg eller kanske bredare linjer på symbolerna.Peter skrev:Det räckte med att testa på frugan som är "lite färgblind". Hon visste redan innan att det var några nya inlägg så jag bad henne peka ut dem och även fast hon visste var det svårt.
17Jag stökar om lite bland ikonerna. Funkar det såhär för er? Dvs, sjärna i kanten när det är nytt?
18För mig som har normalt färgseende syns stjärnan betydligt mindre är det tidigare röda.
Kan du inte ha både och, dvs. röd stjärna?
Kia cee'd 1.6 CRDI Komfort 2010, svart metallic
19Nya funkis?
Anders skrev:För mig som har normalt färgseende syns stjärnan betydligt mindre är det tidigare röda.
20Ett lyft. 
Nu verkar ju även automatinloggningen funka. ÄR det samma forumprogramvara eller ett annat?
Nu verkar ju även automatinloggningen funka. ÄR det samma forumprogramvara eller ett annat?
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic