Visst är det en lågprisbil men samtidigt så är det ju så att den är fullproppad med
modern teknik.Den är faktiskt mer avancerad än min lyxFord.
Den teknik som finns i bilen tycker jag håller ganska hög klass.
Kia'n har exvis en mycket avancerad instrumentpanel av senaste snitt med ganska avancerade
funktioner. Titta bara på hur avancerat den indikerar för bälten och öppna dörrar.
En rullande ID Tags display gör ju inte bilen direkt dyrare att producera.
Jag tror helt enkelt att Kia missat någonting här, den som tillverkar displayen
har nog även rullande display som säkert Kia skulle kunna få utan att det kostar något extra.
De flesta radioapparater har idag rullande display.
Det finns oftast inte en billig och en dyrare variant av basteknik utan gammalt ersätts av nytt och sätts i de flesta bilar
billig som dyr.Hoppas ni förstår hur jag menar.
Det som framförallt skiljer den från dyrare premiumbilar är ju kvaliten på inredningen som känns billig och lättskadad, här upplever jag en stor skillnad mot dyrare bilar.Även lacken är av sämre klass.
Men den teknik som finns i bilen tycker jag håller samma klass som andra dyrare bilar.
Lyssnar man mycket på USB stick m.m. så är det nästan ett måste med rullande display.
Annons
Re: ID Taggar i radiodisplayen
12Håller helt med dig kalle2344435.., tycker lätt de kunde fixat till dem, hade varit najs om de
hade kunnat uppdaterat den med en rullande när man servar bilen.
När jag pendlar till jobbet kör jag till 99% med stickan, mestadels för att radion suger (har ej spotify för tillfället)
så då stör jag mig jämt på den urkassa display-informationen.
hade kunnat uppdaterat den med en rullande när man servar bilen.
När jag pendlar till jobbet kör jag till 99% med stickan, mestadels för att radion suger (har ej spotify för tillfället)
så då stör jag mig jämt på den urkassa display-informationen.
Kia Ceéd Crdi SW Komfort 128hk Cassa White -11
13Själv lyssnar jag på internetradio från min iPhone. Där ser man artistnamn, låtnamn samt skivomslag. Använder TuneIn pro som kostat mig hela 7 kronor. 
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
14Ronnie skrev:Själv lyssnar jag på internetradio från min iPhone. Där ser man artistnamn, låtnamn samt skivomslag. Använder TuneIn pro som kostat mig hela 7 kronor.
Men det ser du väl bara i telefonen, och inte i displayen på bilen?
Kia Cee'd SW-11