Godkväll!
Blir ceed sw ägare under kommande vecka, kommer slänga på 18tum Mantorp SvF fälgar på den 225/40
sänkning återstår o se om de behövs eller inte..
Grymt nöjd under dom dagar jag hade en sådan som lånebil under tiden min Fiat punto grande 1.9Mjt var på verksta.
Trevligt att ni slängt upp en sida för Kia!
Annons
Re: Kia ceed sw
2Mycket trevligt. 
Välkommen hit till forumet, hoppas du kan ha någon nytta av "vårt" forum. Läs gärna igenom lite på vad du ska kolla när du hämtar ut din nya bil. Skrev det i en liknande tråd för ett par dagar sedan.
Kolla om företaget du köper hos har någon kampanj på de tre nästkommande servicetillfällena. När jag köpte bil kunde man köpa ett presentkort för 4500 kr. som täcker in de tre första servicetillfällena. Annars kostar det ca. 12 000 kr, totalt för tre servicetillfällen.
Kolla så du har de bredare stänklapparna fram...
Välkommen hit till forumet, hoppas du kan ha någon nytta av "vårt" forum. Läs gärna igenom lite på vad du ska kolla när du hämtar ut din nya bil. Skrev det i en liknande tråd för ett par dagar sedan.
Kolla om företaget du köper hos har någon kampanj på de tre nästkommande servicetillfällena. När jag köpte bil kunde man köpa ett presentkort för 4500 kr. som täcker in de tre första servicetillfällena. Annars kostar det ca. 12 000 kr, totalt för tre servicetillfällen.
Kolla så du har de bredare stänklapparna fram...
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
3Välkommen till forumet.
Lycka till med nya bilen;)
Mvh Morgan_
Lycka till med nya bilen;)
Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se
4Så nu blev den som man tänkt sig 
Kia ceed sw 2011 CRDi 1.6 // http://www.garaget.org/?car=265433
5Blev riktigt snyggt
härlig färg på bilen 
Volvo V60 R-Design D5 ICE White
Kör försiktigt där ute o ge fan i våra vajerräcken ;)
Kör försiktigt där ute o ge fan i våra vajerräcken ;)