Kia Cee'd SW -11
1Bytte min V70 mot en Kia i somras. Har inte ångrat mig ännu 

Kia Cee'd SW 1.6 crdi 2011. Piston Grey.

Första gången vi kom hem efter att ha varit och tittat på en KIA så när vi kör i hemma på Dona så märker vi att vår nya granne har en Machine Silver Ceed SW.Pox skrev:Bytte min V70 mot en Kia i somras. Har inte ångrat mig ännu
Vart hitta ni den original sänkning satsen?? Min handlare letade samt snackade med Kia och fick till svar att dem sluta med det till SW'n när faceliften kom! Återkom gärna med så mycket info du kanPox skrev:Det finns några fler bilder i mitt galleri. Däcken är 225/40-18 och sitter på ACE 8"-18" fälgar. Den är sänkt något med kiaoriginal sänkfjädrar.
Den monterades av förra ägaren som har en Kiaverkstad. Mer info har jag tyvärr inte.Marcus_Turbo skrev:Vart hitta ni den original sänkning satsen?? Min handlare letade samt snackade med Kia och fick till svar att dem sluta med det till SW'n när faceliften kom! Återkom gärna med så mycket info du kan
Väghållningen är riktigt bra och jag upplever den inte som stötig, men lite högre vägljud blir det. Förbrukningen stiger något, men det kanske mer beror på körsättMrsDeer skrev:Kanonsnygg! Hur tycker du att komfort och förbrukning är med sänkningssats och 18"?