Finns det nån som har kontakt där så tycker jag att han kan hälsa att dom
Är välkommna
Bra tips, ska kolla upp det direkt. Har messat Magnus via FB, får se vad han svarar.Kia4life skrev:Har nån tipsat KiaSoulForum.se om träffen?
Är välkommna
Blir duktigt besviken på mig sjäölv för att man inte haft detta i åtanke tidigare,,,Kia4life skrev:Har nån tipsat KiaSoulForum.se om träffen?
Är välkommna
Har du hört något mer ang detta?=)PontusH skrev:Jag är medlem på Kiasoulforum.se och har skrivit en inbjudan i en tråd där. Så det borde vara fixat, sen kanske magnus själv kan skriva nåt meddeladende till alla medlemmar att vi har våran träff.
Mvh Pontus
Alrighty then.. Hade ju varit trevligt om dem nappade också.Ronnie skrev:Jag hörde av mig till den som driver forumet, inget svar på ett par veckor, känns det som.
Alla som under träffen bokar en behandling hos Ditec i Mjölby får 15% rabatt på ord. pris!
_Morgan_ skrev:Har du hört något mer ang detta?=)PontusH skrev:Jag är medlem på Kiasoulforum.se och har skrivit en inbjudan i en tråd där. Så det borde vara fixat, sen kanske magnus själv kan skriva nåt meddeladende till alla medlemmar att vi har våran träff.
Mvh Pontus
Mvh Morgan_