Annons
Annons

Re: Solskydd

2
Det där verkar vara en väldigt bra variant till toning, har
själv ingen erfarenhet utav det, men har sett hur det ser ut
på annonser på blocket från folk som satt upp, och det har
sett riktigt bra ut ;)
Kia Ceéd Crdi SW Komfort 128hk Cassa White -11

Re: Solskydd

3
Jo men det är det faktiskt!
Har satte in det i min Volvo och det fungerar perfekt... det enda negativa är att man inte kan öppna bakrutorna... men i ärlighetensnamn så har jag inte saknat det heller!

Rekommenderar det starkt!
Men det var ju inte jag som fixade det sist så jag vette fasen vart jag kan köpa det för ett bra pris. :think:

Re: Solskydd

4
Jag har dessvärre ingen erfarenhet utav just denna återförsäljare. Som du själv nämner så tappar man ju funktionen att kunna rulla ner rutorna. Men det är väll mer en smaksak. Själv ska jag lämna in min på Ditec och låta dem tona rutorna.
Men är passformen vettig och du är nöjd så är det bara att slå till ;)

Lycka till.

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

Re: Solskydd

5
Så länge som dem sitter fast går det väl an, men en polare till mig har det på sin saab 95 kombi och ibland när han kör så rör sig dessa och för ett jädra jobbigt ljud :P. Sen har han en jobbig färg på sina också, vet inte om man kan välja det? :think:
Volvo V60 R-Design D5 ICE White

Kör försiktigt där ute o ge fan i våra vajerräcken ;)

Re: Solskydd

6
Marcus_Turbo skrev:Så länge som dem sitter fast går det väl an, men en polare till mig har det på sin saab 95 kombi och ibland när han kör så rör sig dessa och för ett jädra jobbigt ljud :P. Sen har han en jobbig färg på sina också, vet inte om man kan välja det? :think:

Man får ju med "fästen" som ska sätta fast solskyddet liksom... då låter det inte!
Gör det de så är det ju bara å sätta fast en papperbit eller ett till "fäste".

Men det finns ingen som vet fler försäljare till dessa rutor? :roll:
Skriv svar

Återgå till "Ordet är fritt"