Annons

Re: Förvaringsfack i kofferten

11
dunderklumpen skrev:Snyggt! Ser inte dumt ut alls! Får man fråga vad det exakta priset blev?
Har inget exakt pris då jag:

1. inte fått någon faktura än
2. har lite specialpris hos verkstan/ÅF

Men mellan 2500-3500 beroende på verkstad/ÅF.

Kia kommer dock inte sälja detta som ett tillbehörspaket, utan man får ta det som reservdelar.
Indigo skrev:Riktigt bra! Men jag kan tänka mig att det blir tajt på höjden, jag tycker att det är lite trångt på höjden utan förvaringsfack :)
Hade inga problem att lasta in en stooor resväska samt två kabinväskor (Ryanairs maxmått) med en hel del utrymme kvar :) Bara insynsskyddet som är i vägen.
EV6 GT Line AWD Yacht Blue MY23 - (Tidigare Soul 2009, Soul 2012, Cee'd GT+ 2015, Niro Gravity Blue Plus 2 2017, e-Soul Advance Plus Neptune Blue + Cherry Black 2020)
Annons

Re: Förvaringsfack i kofferten

13
Det är standard. Förhöjt golv får man köpa till som reservdel eftersom Kia Motors Sverige valt att inte lägga upp det som tillbehör.
EV6 GT Line AWD Yacht Blue MY23 - (Tidigare Soul 2009, Soul 2012, Cee'd GT+ 2015, Niro Gravity Blue Plus 2 2017, e-Soul Advance Plus Neptune Blue + Cherry Black 2020)

Re: Förvaringsfack i kofferten

15
Detta är ju bedrägeri. Marknadsföra och sälja en bil med utrustning som inte finns. I de senaste brochyrerna finns det, likaså på webben på KIA:s hemsida.
Får man sälja en vara med bilder och text på sådant som sedan inte levereras?
Niro PP2 deep cerulean blue - efter en radda med hybrid Toyotor och Volvos
Skriv svar

Återgå till "Niro"