Annons

Underligheter efter uppdatering i samband med service

1
Hej !

Har någon drabbats av att det försvunnit funktioner i Infotainmentsystemet efter att bilen varit på service?

Hade vår e-Niro 2020 på service hos den auktoriserade verkstaden för ett par veckor sedan, och efter service och uppdateringar så finns inte möjligheten att spara en "favoritlista" i telefonmenyn kvar.

Verkstaden verkar inte begripa särskilt mycket av det hela överhuvudtaget, dom hänvisar till att man gjort de uppdateringar som skall göras, sen är deras ansvar slut, dom tycker att man kan kontakta KIA Sverige, men säger i samma andetag att "dom kommer att hänvisa tillbaka till oss".
Vilket stämmer bra, KIA Sverige säger att detta skall kunna lösas av verkstaden, allt känns som ett försök att slippa ansvar och trötta ut kunden genom att hänvisa denna runt tills den tröttnar.
/Mats
Skriv svar

Återgå till "e-Niro"