Annons

Adress sökning i GPS

1
Valet ”adress”finns inte när man trycker på ”Nav” på GPS:en, det finns enbart POI, varför? Är det något som är fel? Jag kan inte söka efter en specifik adress, jag har fabriksåterställt systemet men dock med samma resultat.
Annons

Re: Adress sökning i GPS

3
Det är nu en generell sökning som tar både adresser och POI samma sökning. Har svårt att bestämma mig om det är bättre eller sämre än tidigare.
Har nu:
Kia Sportage Plug-In Hybrid Advance 2022 White
Har tidigare haft:
Nya Optima SW Plug-In Hybrid 2018 Gravity Blue
Nya Kia Cee'd SW GT Line 2016 1.6 Diesel, Dark Gun metal
Kia Cee'd SW Komfort 2011 1.6 Diesel, Melange Silver

Re: Adress sökning i GPS

4
DrGadget skrev: 02 nov 2021, 10:09 Det är nu en generell sökning som tar både adresser och POI samma sökning. Har svårt att bestämma mig om det är bättre eller sämre än tidigare.
Så kanske det är, men det fungerar inte, inga adresser hittas och jag har ju inte gjort någon uppdatering om det inte sker med automatik, hur det nu skulle gå till ??

Re: Adress sökning i GPS

5
wmlasse skrev: 02 nov 2021, 10:27
DrGadget skrev: 02 nov 2021, 10:09 Det är nu en generell sökning som tar både adresser och POI samma sökning. Har svårt att bestämma mig om det är bättre eller sämre än tidigare.
Så kanske det är, men det fungerar inte, inga adresser hittas och jag har ju inte gjort någon uppdatering om det inte sker med automatik, hur det nu skulle gå till ??
Ok, jag får upp adresserna jag söker.
Har nu:
Kia Sportage Plug-In Hybrid Advance 2022 White
Har tidigare haft:
Nya Optima SW Plug-In Hybrid 2018 Gravity Blue
Nya Kia Cee'd SW GT Line 2016 1.6 Diesel, Dark Gun metal
Kia Cee'd SW Komfort 2011 1.6 Diesel, Melange Silver
Skriv svar

Återgå till "Optima Plug-In Hybrid"