Annons
Annons

Re: Någon som provat en sånhär isoadapter?

2
Nja... Är tyvärr inte så enkelt om du vill ha kontakter. Ska du ha steg på framhögtalarna eller bara bas?
Om du ska köra slutsteg på framhögtalarna så bör du skaffa en sån här: https://www.mds.se/ct10ki03.html
Men du måste kolla vad du har för kontakter bak på stereon då d kan skilja sig mellan årsmodellerna så du får tag i rätt.
Fick beställa från England för att få tag i till min -18 då d va andra kontakter än tidigare årsmodeller.

Sen måste du nog klippa lite i kablaget så d matchar kontakten i bilen annars funkar d nog inte.
Top-notch Сasual Dating

Re: Någon som provat en sånhär isoadapter?

4
Passade inte kontakterna eller funkade inte stereon när du kopplat in d? Om kontakterna passar så måste du kolla så att du har kablar på samma platser i kontakterna mellan bil och kablage och klippa dom som inte finns i originalkablaget. D kablaget jag hittade va till Optiman. Ceeden var inte med i vad kablaget skulle passa till. Men kontakterna var rätt och hade kabel i alla stift så jag beställde :)
Har tyvärr inget minne av vart jag beställde men ska leta lite å se vad jag hittar.
Top-notch Сasual Dating
Skriv svar

Återgå till "Elektronik, luftkonditionering och multimedia"