Annons
Annons

Re: Kia Stinger GT med 365hkr (kommer väl aldrig till Sverige?)

12
Själv har jag nu kört 2 veckor med min 2018 Stinger med diesel, motorn hös inte alls när man rullar ut på Värmdö autobahn! Går som en Audi eller en varför inte Mersa eller BMW! Dom 200 hp som finns räcker bra till samt att man har sport eller + knappen att trycka in om man vill, dra i minus padeln på ratten och gasa iväg! Man bara njuter! Jag säger att om ni vill ha komfort och en bil som går på runt 0,68 liter per mil så köp en för fabben! Snygg då?? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Re: Kia Stinger GT med 365hkr (kommer väl aldrig till Sverige?)

13
Audirs2 skrev:Själv har jag nu kört 2 veckor med min 2018 Stinger med diesel, motorn hös inte alls när man rullar ut på Värmdö autobahn! Går som en Audi eller en varför inte Mersa eller BMW! Dom 200 hp som finns räcker bra till samt att man har sport eller + knappen att trycka in om man vill, dra i minus padeln på ratten och gasa iväg! Man bara njuter! Jag säger att om ni vill ha komfort och en bil som går på runt 0,68 liter per mil så köp en för fabben! Snygg då?? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Såg en video från Australien igår 19/10 2020 där man bytt till större turbo och mappat lite = 700 hp på bakhjulen!"!!:)
Verkar annars vara ganska dött på det här forat! Annat e det på Mai Pen Rai där en annan e med på! :)
Skriv svar

Återgå till "Nyheter om Kia"