Annons

Kia Niro Hybrid 2020

1
Hade ett annat ärende till Hedins i Segeltorp och passade på att kolla modellen 2020.
Har själv 2019 sedan 1 månad tillbaka - lätt att jämföra.
Startknapp - elektrisk handbroms - touchknappar dörrar och annorlunda front/lysen. Priset var 30.000kr högre än min + kompletta vinterhjul (12.900kr) så valet är/var enkelt. Jag gjorde rätt som köpte 2019 modellen med både paket 1 och 2 samt vinterhjul för 260’
Första Hybrid - men inte sista :clap:
Annons

Re: Kia Niro Hybrid 2020

2
Hej!
Jag har köpt den nya med paket 1 och inkluderar gummi mattor + vikterdäck. (273 K) de nya paket 1 liknar mycket 2019 paket 2. Om jag inte minns fel, det enda skillnad förutom ovan nämnda uppgraderade detaljer, det är hel lädersits som inte erbjuds i paket 1 2020.

Jag tycker att 2020 modellen ser snyggare ut faktiskt. Nu väntar jag på leverans, förmodligen mitten av september.

Re: Kia Niro Hybrid 2020

3
alex1311 skrev:Hej!
Jag har köpt den nya med paket 1 och inkluderar gummi mattor + vikterdäck. (273 K) de nya paket 1 liknar mycket 2019 paket 2. Om jag inte minns fel, det enda skillnad förutom ovan nämnda uppgraderade detaljer, det är hel lädersits som inte erbjuds i paket 1 2020.

Jag tycker att 2020 modellen ser snyggare ut faktiskt. Nu väntar jag på leverans, förmodligen mitten av september.
Nu blir det inget byte förrän modell 2021. Min är ju bara 1 mån gammal imorgon....
Första Hybrid - men inte sista :clap:

Re: Kia Niro Hybrid 2020

4
Det är fortfarande en del skillnad mellan paket 1 och 2. På 2020 tillkommer
” Pluspaket 2, LED huvudstrålkastare, Dödavinkelvarning, Nyckelfritt system, 7 tums digital färddator, Konstläderklädsel, Helljusassistans,”
Första Hybrid - men inte sista :clap:

Re: Kia Niro Hybrid 2020

5
adress skrev:Det är fortfarande en del skillnad mellan paket 1 och 2. På 2020 tillkommer
” Pluspaket 2, LED huvudstrålkastare, Dödavinkelvarning, Nyckelfritt system, 7 tums digital färddator, Konstläderklädsel, Helljusassistans,”
Precis. Men det är smak sak. Jag tyckte att paket 1 har det jag behöver i a f.
Skriv svar

Återgå till "Niro"