Annons

Ny Ceed beställd

1
Efter provkörningar av flera modeller, stonic,niro och en opel insignia så föll valet på en Ceed SW gt-line 1.4 dct i infra red.

Går ifrån min Sportage (2013) som jag haft i 4 år och vart väldigt nöjd med den, funderade länge på om jag inte skulle kört vidare på en nyare Sportage men komforten på vägen och större lastutrymme lockade, och sen är nya ceed sw riktigt snygg! :)

Leverans har jag fått till vecka 28 så nu är det väntans tider, här kommer lite bilder på demobilen.
Bild
Bild
Bild
Bild
Annons

Re: Ny Ceed beställd

2
Grattis!
Kia Sorento 2.2 CRDI GT-Line Silky Sliver 2020
Polar 650 TR-LB Selected 2019

Före: Kia Sorento 2.2 Special Edition 2017
Kia Sportage 2.0 Crdi AWD 2016 Uefa Edition automat Vit Metalliclack pearleffekt
Kia Sportage 2.0 Crdi AWD 2012 Komfort Automat orange

Re: Ny Ceed beställd

4
Gaspo skrev:Grattis! Kör själv en Dark Penta Metal färgad. Lite små grejer jag ska in och klaga på. Annars supernöjd!

Trevligt :)

Har beställt en mr cap FormulaU försegling på den som görs hos säljaren, så den kommer nog vara blank och fin när jag hämtar ut den :)

Re: Ny Ceed beställd

8
Bestone_SWE skrev:
jonasnyman skrev:
Bestone_SWE skrev:Har du beställt med assistantpaket ?

Hej hej, nej det skippade jag
Var det p.g.a pris eller behov att du skipade ?

Ja det va 25 tusen upp och jag vill ha en mekanisk handbroms och bagagelucka så det paketet var inte intressant, skulle vara den adaptiva farthållaren då men det är inget jag haft tidigare så inget jag kommer sakna :)

Re: Ny Ceed beställd

9
jonasnyman skrev:
Bestone_SWE skrev:
jonasnyman skrev:

Hej hej, nej det skippade jag
Var det p.g.a pris eller behov att du skipade ?

Ja det va 25 tusen upp och jag vill ha en mekanisk handbroms och bagagelucka så det paketet var inte intressant, skulle vara den adaptiva farthållaren då men det är inget jag haft tidigare så inget jag kommer sakna :)
:thumbup:
Skriv svar

Återgå till "Ceed (2019-UPP)"