Annons

Re: Ny Kia Ceed SW ägare!

11
Gaspo skrev:
jonasnyman skrev:
Gaspo skrev:
Härligt!

Vart det med premium paket? Blir så störd på att min återförsäljare körde nu en drive på just det paketet. Nyckellöst och elbaklucka är det som ingår. Dom ska ha 10k extra för det. Detta paket fanns inte då jag köpte min kärra. Då var det ett ännu större paket för över 20k.

Hej hej, utan premium paketet, med kampanjen som är nu och infra red lacken gick den lös på 225, assistans paketet kostade 25 extra, det skippade jag
Jag betala 232k. Med 16"vinterhjul och bagarumsmatta och gummimattor till kupén.

Fick informationen att 16” inte passar på gt line modellen, iom större bromsar fram, men detta kanske inte stämmer?
Annons

Re: Ny Kia Ceed SW ägare!

12
jonasnyman skrev:
Gaspo skrev:
jonasnyman skrev:

Hej hej, utan premium paketet, med kampanjen som är nu och infra red lacken gick den lös på 225, assistans paketet kostade 25 extra, det skippade jag
Jag betala 232k. Med 16"vinterhjul och bagarumsmatta och gummimattor till kupén.

Fick informationen att 16” inte passar på gt line modellen, iom större bromsar fram, men detta kanske inte stämmer?
Tror inte det e större bromsar på GT-line. Det kom iofs aldrig på tal om vid mitt köp. Jag bad om att få vinterhjul till. Då blev det 16". Får kanske kolla upp detta. Men som sagt tror inte det är någon skillnad på bromsar.

Re: Ny Kia Ceed SW ägare!

13
Gaspo skrev:
jonasnyman skrev:
Gaspo skrev:
Jag betala 232k. Med 16"vinterhjul och bagarumsmatta och gummimattor till kupén.

Fick informationen att 16” inte passar på gt line modellen, iom större bromsar fram, men detta kanske inte stämmer?
Tror inte det e större bromsar på GT-line. Det kom iofs aldrig på tal om vid mitt köp. Jag bad om att få vinterhjul till. Då blev det 16". Får kanske kolla upp detta. Men som sagt tror inte det är någon skillnad på bromsar.

Gå ut o kolla på kärran o se om det är mycket mellanrum till fälgen fram :)

Re: Ny Kia Ceed SW ägare!

14
jonasnyman skrev:
Gaspo skrev:
jonasnyman skrev:

Fick informationen att 16” inte passar på gt line modellen, iom större bromsar fram, men detta kanske inte stämmer?
Tror inte det e större bromsar på GT-line. Det kom iofs aldrig på tal om vid mitt köp. Jag bad om att få vinterhjul till. Då blev det 16". Får kanske kolla upp detta. Men som sagt tror inte det är någon skillnad på bromsar.

Gå ut o kolla på kärran o se om det är mycket mellanrum till fälgen fram :)
Får göra detta. :-)

Re: Ny Kia Ceed SW ägare!

15
jonasnyman skrev:
Gaspo skrev:
jonasnyman skrev:

Fick informationen att 16” inte passar på gt line modellen, iom större bromsar fram, men detta kanske inte stämmer?
Tror inte det e större bromsar på GT-line. Det kom iofs aldrig på tal om vid mitt köp. Jag bad om att få vinterhjul till. Då blev det 16". Får kanske kolla upp detta. Men som sagt tror inte det är någon skillnad på bromsar.[/quote


Gå ut o kolla på kärran o se om det är mycket mellanrum till fälgen fram :)
Ser ut att vara en del plats. Så 16" borde inte vara några problem.

Re: Ny Kia Ceed SW ägare!

16
Sakuragii skrev:Hej allesammans!
La en beställning i måndags på en Kia Ceed SW 1,4T GDI DCT GT line -2019 färg sparkling silver + assistanspaket.
Dagen efter ringde säljaren och sa den modellen i den färgen tillverkas ej mer och att jag skulle få års modell 2020 istället utan extra kostnad.
Dock är väntetid lite längre.
Hej !

Jag har också beställt (Kia Ceed SW 1,4T GDI DCT GT line -2019 färg sparkling silver + assistanspaket) för en månad innan, jag har inte hört någonting från säljare om att det inte tillverkas i sparkling silver färg, leverans beräknad vecka 34.
Skriv svar

Återgå till "Presentera dig här"