Hej!
Är på väg att köpa ny bil, bara pengarna som ska fixas.
Har idag spanat på en Special edition med soltak.
Den har gått ca 1200mil och har färgen machine silver.
Pris vi fått är 179.900 då får vi med vinterdäck (friktion) samt att de beställer nya gummimattor till hela bilen.
Är detta ett bra köp?
Är så sjukt trött på att vi råkat ut för dåliga bilaffärer innan, dock betydligt äldre bilar.
Så nu är vi sugna på "nytt" och hoppas att detta kanske kan vara något bra att ha.
Annons
Re: Kia Ceed SW 1,6 crdi special edition
2Jag har haft en Ceed SW -07 och en Ceed SW -11 och nu en Ceed SW SE med panoramaglastak och taklucka som jag hittills har kört 50 mil med. Är mycket nöjd med den. De har blivit bättre och bättre och det enda jag kan klaga på är samma sak som alltid är dåligt på Ceed, helljuset, men det kan man råda bot på med att xenonkonvertera helljuset eller med extraljus.amg skrev:Hej!
Är på väg att köpa ny bil, bara pengarna som ska fixas.
Har idag spanat på en Special edition med soltak.
Den har gått ca 1200mil och har färgen machine silver.
Pris vi fått är 179.900 då får vi med vinterdäck (friktion) samt att de beställer nya gummimattor till hela bilen.
Är detta ett bra köp?
Är så sjukt trött på att vi råkat ut för dåliga bilaffärer innan, dock betydligt äldre bilar.
Så nu är vi sugna på "nytt" och hoppas att detta kanske kan vara något bra att ha.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic