Annons

Baksätestrul Rio 2013

1
Är det fler än jag som har en utåt stående fjäder eller dylikt på baksätet bakom förarstol. När man sitter där så känns det i höger skuldra något som sticker ut. Har varit i kontakt med verkstad och Kia kundtjänst och dem säger att det skall vara så?
Har kollat i kompisens bil (Rio 2013) och han har likadant. Någon som har tips om hur man går vidare med det här?
Annons

Re: Baksätestrul Rio 2013

2
elsacfem skrev:Är det fler än jag som har en utåt stående fjäder eller dylikt på baksätet bakom förarstol. När man sitter där så känns det i höger skuldra något som sticker ut. Har varit i kontakt med verkstad och Kia kundtjänst och dem säger att det skall vara så?
Har kollat i kompisens bil (Rio 2013) och han har likadant. Någon som har tips om hur man går vidare med det här?
Ska vara så? Det säger dom om mycket angående bilen. Jag har ett skvalpande/kluckande ljud från passagerar sidan fram under dess fötter... Irriterande som fan för det hörs hela tiden. De har fyllt på AC som de trodde först men jag har hävdat att det är luft i systemet, men icke. Det ska vara så på den modellen.. :/
Skriv svar

Återgå till "Rio"