Annons
Annons

Re: Idag har jag ordnat en ny moderator.

3
Lindgren_021 skrev::clap: Tycker att alla ni som jobbar med forumet gör ett kanon jobb
Morgan drar största (enda?) lasset för att programvaran och gränssnittet ska fungera. :clap: :D

Sedan kom vi fram till för ett tag att detta forum är så skötsamt så. Det är verkligen inte mycket som behöver modereras av det som ni övriga medlemmar skriver/gör på forumet. :clap: :D

Skulle tro att införskaffandet (kan man säga så?) av fler moderatorer är snarare för strukturen i forumet och dess underavdelningar.

Om man frågar Morgan om ev. statistik på raderade inlägg eller varnade medlemmar så tror jag att siffran blir 0 eller väldigt låg. Tror vi har raderat ett eller två inlägg där en medlem "hängde ut" en firma på ett sätt som inte kändes ok. Eller är det fler, Morgan?
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Idag har jag ordnat en ny moderator.

4
Tack tack Lindgren_021 för dem orden. Försöker hålla en hög nivå vad gäller kvalité på forumet.
Det finns ju forum som är riktiga exempel där allt bara är en stor röra och kategorier/trådar ligger huller om buller.
Funderar ständigt på hur jag ska kunna förbättra forumet och är det större saker så som Portalen så vill jag även involvera er medlemmar ;)
Återigen.. Tack tack Lindgren_021.

Ronnie:
Ja som Ronnie säger så gör sköter jag 100% av programmeringen och backuper etc..
Det kan vara riskabelt" att involvera för många i den biten då risken att filer "krockar" etc.
Jag har raderat max 5 inlägg varav 2 egna.
Har kanske flyttat 20 trådar totalt sedan jag började som moderator här fram tills nu.
Modereringen på detta forum är alltså nästan = 0.
Har bannat ett användarkonto då det visade sig att den användaren hade 2 konton.
Aldrig utdelat någon varning ill någon förutom "Testanvändaren" =)

Mvh Morgan_
Ronnie skrev:
Lindgren_021 skrev::clap: Tycker att alla ni som jobbar med forumet gör ett kanon jobb
Morgan drar största (enda?) lasset för att programvaran och gränssnittet ska fungera. :clap: :D

Sedan kom vi fram till för ett tag att detta forum är så skötsamt så. Det är verkligen inte mycket som behöver modereras av det som ni övriga medlemmar skriver/gör på forumet. :clap: :D

Skulle tro att införskaffandet (kan man säga så?) av fler moderatorer är snarare för strukturen i forumet och dess underavdelningar.

Om man frågar Morgan om ev. statistik på raderade inlägg eller varnade medlemmar så tror jag att siffran blir 0 eller väldigt låg. Tror vi har raderat ett eller två inlägg där en medlem "hängde ut" en firma på ett sätt som inte kändes ok. Eller är det fler, Morgan?
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se
Skriv svar

Återgå till "Om forumet"