Annons
Skriv gärna en förklaring i rubriken om vad det är för länk.
Vi kommer att radera länkar som vi anser bryta mot forumets regler samt länkar vi anser vara opassande.
Annons

Re: Dags för nya vindrutetorkare?

3
HB021 skrev:Är de lika bra som orginal? Eller är det orginal de säljer?

Har faktiskt inte tänkt på om det är orginal eller ej men det tror jag inte, jag har alltid handlat från nyatorkarblad.se förut,
de körde trico som är erkänt bra.


jag har ej provat detta själv men när jag ska köpa nya torkare så blir det wipers.se för min del iaf.
//Mattias

2012Kia sportage 1.6 EX Komfort vit

Dags för nya vindrutetorkare?

4
Lindgren_021 skrev:
HB021 skrev:Är de lika bra som orginal? Eller är det orginal de säljer?

Har faktiskt inte tänkt på om det är orginal eller ej men det tror jag inte, jag har alltid handlat från nyatorkarblad.se förut,
de körde trico som är erkänt bra.


jag har ej provat detta själv men när jag ska köpa nya torkare så blir det wipers.se för min del iaf.
Får jag fråga varför du rekommenderar dem om du inte prövat själv? Och hur vet du att de har snabb leverans :-)?
Kia Optima 1,7 CRDi Executive 2013 - Svart metallic
Kia Sorento 2,2 CRDi Executive 2011 - Svart metallic
Kia Sportage 1,6 Komfort 2011 - Svart metallic
Kia Picanto 1,1 Ex 2004 - Grå Metallic

Re: Dags för nya vindrutetorkare?

5
Har vänner som provat wipers.se samt att andra på forumet rekomenderar dem, är ganska trött på att folk skriver in länkar till höger och vänster men inget hamnar här och sedan får man sitta och leta. samma sak med DIY tråden, alla mekar och fotar men ändå ligger det bara ett inlägg där.
//Mattias

2012Kia sportage 1.6 EX Komfort vit

Re: Dags för nya vindrutetorkare?

6
:thumbup: :clap:
Lindgren_021 skrev:Har vänner som provat wipers.se samt att andra på forumet rekomenderar dem, är ganska trött på att folk skriver in länkar till höger och vänster men inget hamnar här och sedan får man sitta och leta. samma sak med DIY tråden, alla mekar och fotar men ändå ligger det bara ett inlägg där.
Sportage 1.7 crdi ex komfort, black pearl metallic -12
Skriv svar

Återgå till "Länkarkiv / Företagsregister / Återförsäljare"