Annons

Re: Montera extraljus?

11
Jag lade upp denna bild för ett halvår sen. Men den har tydligen försvunnit. Kanske passar bättre i denna tråden.

Här är min ceed med 2st Bosch Rallye 175 Blue.

Är väldigt nöjd med ljuset från dessa.
Nu: Subaru XV 2,0D Sport 2012
Tidigare: Kia cee'd SW Komfort 1,6 CRDi 2010
Bilagor
Bosch_rallye_175.jpg Bosch_rallye_175.jpg Visad 3623 gånger 106.25 KiB
Annons

Re:

12
Marcus_Turbo skrev:Du måste ha ett jädra bra ljus med dem ju samt om du har 100w lampor :)
Njä riktigt snyggt blir det ju aldrig med exraljus men som du skriver funktionen är värd mer! Jag lackerade mina i bilens färg och det gör rätt mycket 8-). Finns bilder på dem i Bild delen här på forumet om du vill se? :)
Såg dina extra lysen på din profil, du får gärna berätta vilka extralysen du köpte eller vad det är för storlek.
Dom ser ut att vara precis vad jag tänkt på min kia ceed, inga stag som sätt på motorhuven, fäste direkt på regsskylt.

Re: Re:

13
Magicfow skrev:
Marcus_Turbo skrev:Du måste ha ett jädra bra ljus med dem ju samt om du har 100w lampor :)
Njä riktigt snyggt blir det ju aldrig med exraljus men som du skriver funktionen är värd mer! Jag lackerade mina i bilens färg och det gör rätt mycket 8-). Finns bilder på dem i Bild delen här på forumet om du vill se? :)
Såg dina extra lysen på din profil, du får gärna berätta vilka extralysen du köpte eller vad det är för storlek.
Dom ser ut att vara precis vad jag tänkt på min kia ceed, inga stag som sätt på motorhuven, fäste direkt på regsskylt.


Dem jag hade var Hella 3003 Compact. nä precis hade inte några stag, eller dem låg på hyllan men kom aldrig på bilen, ljusena vibrerade lite ibland. Men inget man störde sig på så direkt! Eftersom dem var i Compact utförande så var dem ju inte enorma i fronten, vill man ha "mer" ljus så bör man köra på 3003orna bara för dem är ju lite större!
Volvo V60 R-Design D5 ICE White

Kör försiktigt där ute o ge fan i våra vajerräcken ;)
Skriv svar

Återgå till "Modifikationer och tillbehör"