Annons
Annons

Re: Verkstadshandbok Ceed

3
Tack.
Vill man ha de stooora filerna (verkstadshandbok?) så verkar det vara en betaltjänst. :(
Men de andra drog jag ner.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Verkstadshandbok Ceed

6
När jag klickar länken "Letitbit" efter "Kia Ceed Workshop Manual" så kommer jag till en sida som vill att jag ska betala 30 kronor via sms. Du får gärna lägga in länken i ett inlägg, den som är gratis. :)
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Verkstadshandbok Ceed

7
Finns en meny längst upp, där man kan göra valen SMS, Paypal, free eller webmoney. Välj "free" och klicka på download. Man får vänta några minuter innan man kan ladda ner för pga att man väljer gratisalternativet.
KIA CEE´D SW 1,6 CRDI 2011 KOMFORT

Re: Verkstadshandbok Ceed

9
.nrg är ju ett filformat som Nero använder. Så har du Nero installerat så dubbelklickar du bara på filen så bör bero starta.

Eller så drar du hem det lilla programmet "Daemon tools light" installerar det, men bocka av alla rutor där det står "toolbar" samt att programmet vill associera sig med diverse filtyper. Programmet ber dig starta om datorn, gör det. Sedan så klickar du höger på Daemons ikon nere vid klockan (efter att du har startat det via programmenyn). Efter högerklick lokaliserar du din .nrg-fil och öppnar den med Daemon tools

Vad gör detta program? Jo, det "mountar" imagefiler (.nrg eller .iso eller .cue) som om de vore en cd/dvdspelare. Mycket praktiskt så slipper man bränna skivor på sådant man inte vill slösa skivor på, typ...
När du "mountat" .nrg-filen som en enhet går du till ikonen "den här datorn" (eller vd det nu heter hos dig) och så har du fått en ny dvdspelare. :)
Klicka på den med dubbelklick och installationsprogrammet startar, sedan vet jag inte mer. :)
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Verkstadshandbok Ceed

10
Jag har gjort som du beskrivit och installationen gick utan anmärkning. Vid start av Shop Manual inga konstigheter men när man skall bläddra och öppna bland sidorna får jag felmeddelande Rad1, Tecken1 i denna fil "viewtog.js" som ligger i Programkatalogen>GSW>Shop Manual. Vill jag förstora en bild får jag felmeddelande om att "Ett objekt förväntades" Hela programmet är gammalt och kanske inte passar i Win7 som jag kör. Sååå synd, hade varit bra med denna manual.
Ronnie skrev:.nrg är ju ett filformat som Nero använder. Så har du Nero installerat så dubbelklickar du bara på filen så bör bero starta.

Eller så drar du hem det lilla programmet "Daemon tools light" installerar det, men bocka av alla rutor där det står "toolbar" samt att programmet vill associera sig med diverse filtyper. Programmet ber dig starta om datorn, gör det. Sedan så klickar du höger på Daemons ikon nere vid klockan (efter att du har startat det via programmenyn). Efter högerklick lokaliserar du din .nrg-fil och öppnar den med Daemon tools

Vad gör detta program? Jo, det "mountar" imagefiler (.nrg eller .iso eller .cue) som om de vore en cd/dvdspelare. Mycket praktiskt så slipper man bränna skivor på sådant man inte vill slösa skivor på, typ...
När du "mountat" .nrg-filen som en enhet går du till ikonen "den här datorn" (eller vd det nu heter hos dig) och så har du fått en ny dvdspelare. :)
Klicka på den med dubbelklick och installationsprogrammet startar, sedan vet jag inte mer. :)
Ceed SW 1,6 Aut Komfort -08, uttagen -09.
Skriv svar

Återgå till "Generella diskussioner"