Annons

Viktigt meddelande gällande återförsäljare.

1
Hejsan alla ni forumiter.
Jag har idag beslutat att radera tråden om återförsäljare och även alla inläggen jag kunde hitta. (Ca 15 st)
Visst är det en bra idé att ha en tråd där man kan tipsa om bra återförsäljare och vart man ska ta och vända sig om man letar efter en ny Kia. Men det har blivit mer och mer smutskastning åt dessa nu dem senaste dagarna.
Detta är inget som vi tolererar på forumet.

Jag hänvisar till denna regel
Vi hänger inte ut varken medlemmar eller företag på detta forum.
Har ni synpunkter på detta så är ni varmt välkomna att skriva i denna tråden.

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se
Annons

Re: Viktigt meddelande gällande återförsäljare.

2
varför ta bort tråden som är bra tips för oss kia ägare.citroen akuten har just den tråden som du vill stänga.där får man uppslag på både bra och sämre verkstäder från medlemmarna,är själv medlem i svenska citroenklubben sen 8 år, har haft 4 cittror .så jag har haft nytta av tråden på bra verkstäder.men nu är det kia som gäller.är fortfarande medl.i klubben.vi är 2.100 medlemmar i klubben.

Re: Viktigt meddelande gällande återförsäljare.

3
leber skrev:varför ta bort tråden som är bra tips för oss kia ägare.citroen akuten har just den tråden som du vill stänga.där får man uppslag på både bra och sämre verkstäder från medlemmarna,är själv medlem i svenska citroenklubben sen 8 år, har haft 4 cittror .så jag har haft nytta av tråden på bra verkstäder.men nu är det kia som gäller.är fortfarande medl.i klubben.vi är 2.100 medlemmar i klubben.
Bra med respons.
Som jag nämnde i första inlägget så var ju tråden kanon. Just vad gäller att tipsa om bra verkstäder, ÅF etc. Men när det blir smutskastning så får vi försöka jobba fram ett nytt system. Tyckte även jag att det var kanon med en sådan kategori, Men som sagt smutskastning är inte ok på forumet. Vem vet kanske kommer det upp ett annat system framöver. Men just nu får det vara som det är.

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se
Skriv svar

Återgå till "Om forumet"