Annons

Peter tackar för sig och lämnar över stafettpinnen

1
Hej forumet,

Efter snart två år med Kia Car Club har jag beslutat mig för att gå vidare. Ett beslut som egentligen tagit över ett år. Forumet tar tyvärr allt för mycket tid i anspråk för mig och med min romandebut runt hörnet (efter 22 år som profesionell illustratör) så känner jag att jag måste fokusera på det just nu. Jag vill tacka alla mysiga forumiter för ert stöd och engagemang och lovar att ni är i goda händer.

Ett extra speciellt tack till alla som bidrog ekonomiskt de senaste veckorna. Det har gjort att jag med gott samvete kan lämna över forumet med vetskapen att driftskostnaderna är täckta.

Jag överlåter till mina efterträdare att introducera sig själva när de känner sig redo. Och jag kommer att hålla hand så länge det behövs tills de är varma i kläderna. Och självklart kommer jag vara kvar på forumet – men som användare.

Ha det gott

Peter
Forumgrundare
2017 Kia Niro (sjätte Kian)
Hälsa gärna på min hemsida:
http://www.bergting.com
Annons

Re: Peter tackar för sig och lämnar över stafettpinnen

4
Tack för ditt jobb med att få igång forumet, Peter, ett nu välfungerande forum med snygg layout och antalet medlemmar på väg upp.
Hoppas du ändå är kvar som medlem och postar i forumet när du får tid.

Själv heter jag Ronnie och kommer från södra Småland. Blev utnämnd som moderator för ett par månader sedan och nu ska jag och Morgan med er medlemmars hjälp hålla igång ett aktivt forum.

Nu är det närmast sommarträffen på Mantorp park som tar vår tid i anspråk glöm inte att anmäla ert intresse på http://www.kiacarclub.se/viewforum.php?f=45 eller skicka PM till mig eller Morgan
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Peter tackar för sig och lämnar över stafettpinnen

6
Tycker det är riktigt tråkigt att Peter nu inte hinner med. Men Jag och Ronnie har lite idé er. Bla en ny ev moderator;)
Vissa förändringar kommer säkert att göras i framtiden, Men forumet ska inte modifieras allt för mycket just nu utan det får rulla på som det gör. Alla som har åsikter, Synpunkter på saker vi kan göra för att göra forumet ännu bättre är bara att höra av sig till mig eller Ronnie,

Tack återigen Peter för ett toppenforum och tack för förtroendet.

Mvh Morgan
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

Re: Peter tackar för sig och lämnar över stafettpinnen

10
Marcus_Turbo skrev:Även jag vill tacka Peter för allt bra jobb han gjort på/med forumet och är kul att han ändå blir kvar :).
Sen önska Morgan samt Ronnie lycka till med den fortsatta driften av ett kanon forum!! :D

Mvh Marcus
Tack :oops: jag ska göra mitt bästa och det tror jag även Morgan tänker göra.

Just nu är det en massa jobb att få till ett program till träffen som vi inte behöver skämmas för. :)
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Skriv svar

Återgå till "Om forumet"