Annons
Annons

Re: Nytt rekord

2
Sedan KiaStory kom ut, hur många nya medlemmar har tillkommit?
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Nytt rekord

3
155 tror jag eller däromkring. Väldigt bra tycker jag. Verkar dock ha varit dålig spridning på tidningen, flera som inte fått som jag förstått det. Men vi har haft många nya medlemmar de senaste dagarna som jag i så fall inte kan förklara. Statistiken visar tydligt att de flesta kommer hit på eget bevåg vilket skulle indikera tidningen. Sedan är det via sökningar, facebook och andra forum i den ordningen.
Ronnie skrev:Sedan KiaStory kom ut, hur många nya medlemmar har tillkommit?
Forumgrundare
2017 Kia Niro (sjätte Kian)
Hälsa gärna på min hemsida:
http://www.bergting.com

Re: Nytt rekord

4
Peter skrev:155 tror jag eller däromkring. Väldigt bra tycker jag. Verkar dock ha varit dålig spridning på tidningen, flera som inte fått som jag förstått det. Men vi har haft många nya medlemmar de senaste dagarna som jag i så fall inte kan förklara. Statistiken visar tydligt att de flesta kommer hit på eget bevåg vilket skulle indikera tidningen. Sedan är det via sökningar, facebook och andra forum i den ordningen.
Ronnie skrev:Sedan KiaStory kom ut, hur många nya medlemmar har tillkommit?
Hade du en omröstning på hur folk hittat hit? Lägg till Facebook, skulle tro att det genererat lite med. Kan du inte ta ett snack med kia om det går att de länkar hit från deras FB-sida eller deras kia.se?
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Nytt rekord

5
Bra idé, fast jag tror vi får nej. De gillar forumet men vill inte vara delaktiga på samma sätt som det inte lägger sig i vad återförsäljarna gör. Kia importerar bilar, punkt slut. Typ. Däremot är det såklart intresserade av vad som skrivs och följer med i vad som händer på forumet. Men som sagt, länkar därifrån skulle nog bli för "officiellt". Men det skadar ju inte att kolla.
Ronnie skrev:
Peter skrev:155 tror jag eller däromkring. Väldigt bra tycker jag. Verkar dock ha varit dålig spridning på tidningen, flera som inte fått som jag förstått det. Men vi har haft många nya medlemmar de senaste dagarna som jag i så fall inte kan förklara. Statistiken visar tydligt att de flesta kommer hit på eget bevåg vilket skulle indikera tidningen. Sedan är det via sökningar, facebook och andra forum i den ordningen.
Ronnie skrev:Sedan KiaStory kom ut, hur många nya medlemmar har tillkommit?
Hade du en omröstning på hur folk hittat hit? Lägg till Facebook, skulle tro att det genererat lite med. Kan du inte ta ett snack med kia om det går att de länkar hit från deras FB-sida eller deras kia.se?
Forumgrundare
2017 Kia Niro (sjätte Kian)
Hälsa gärna på min hemsida:
http://www.bergting.com
Skriv svar

Återgå till "Om forumet"