Annons
Annons

Re: Kia Car Club - The Playlist

42
Jag kan tänka mig att skaffa Premium igen för att ha det i bilen också lalle. Ron, det kan ju tänkas att flera artister av de som övergivit tjänsten kanske letar sig tillbaka igen. Det vore ju bra. Om de inte skrämmer bort lyssnare samtidigt såklart. Jämför med när Napster blev kommersiell t ex. Skulle gärna se att Pandora kom hit…
Jag har Telia här och bor precis utanför 4G gränsen (jag kan se den över vattnet), iofs spelar det inte någon roll eftersom iPhonen är 3G och täckningen här är jättebra eller inte alls. Finns bara det att välja på. Kan skilja mellan perfekt uppkoppling och tappat samtal bara jag byter position i rummet :crazy:
Forumgrundare
2017 Kia Niro (sjätte Kian)
Hälsa gärna på min hemsida:
http://www.bergting.com

Re: Kia Car Club - The Playlist

44
Ronnie skrev:Nu ska gratisvarianten av Spotify strypas från 1/5. Efter detta datum får man spela max 10 timmar/månad och en låt får spelas max 5 gånger/månad. För de som reggat sig efter ett datum hösten 2010 så gäller denna begränsning efter 6 månader, för de som reggat sig innan så inträder detta 1/5.
Illa! :( har alltid kört med gratisversionen sedan det kom...
dock är man kanske inte så förvånad, för man har märkt redan hur
mkt mer reklam de sänder på gratisversionen, både längre, fler, och oftare tillfällen.

Har funderat på spotify premium, dock så är min nuvarande telefon så extremt värdelös
både batterimässigt, samt att den är seg i menyerna, (Htc wildfire köp aldrig en sådan) ;)
Kia Ceéd Crdi SW Komfort 128hk Cassa White -11

Re: Kia Car Club - The Playlist

45
lalle skrev:jag har med TRE men funkar utmärkt hos mig =) så nu fattas bara att jag skall få bilen e lite tråkigt att där e så himmla lång leveranstid på den =(

Har tre med och kopplar min Sonyericsson X10 mini till Aux uttaget och bara tutar och kör funkar kanon =)

Uppdaterat lite i listan med 10 härliga låtar =) Håll till godo!

Rock on!
Back in a Kia Rio 1,25 Launch Edition
Volvo V70 2,4L 170hk Classic
New. Bmw 116d M-sport
Old. KIA Soul 1,6 CRDI EX Komfort
Skriv svar

Återgå till "Om forumet"