Annons
Annons

Re: Då ska vi se…

4
Peter skrev:Jag var mer inne på artikeln med mig i KIA Story som kom idag – med länk till forumet =)
pope skrev:Bilhandlaren här har fått hem 6 nya Kia som det står såld på , så kanske.
Var finns den? Jag har bläddrat i tidningen tre gånger. Det är vasaloppet, om reklamfilmen med djur och sushirecept samt reportage från en koreansk fabrik.

(Ta bort mitt inlägg i To do-tråden, hittade inte ditt originalinlägg om tidningen, raderar denna raden sedan)
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Då ska vi se…

5
Angående Kia story, hur får jag den?
Måste man själv logga in på Kia (med inloggningsuppgifter som skickas några veckor efter bilköp)
eller skall den kanske ha kommit till mig när jag kommer hem?
Kia Ceéd Crdi SW Komfort 128hk Cassa White -11

Re: Då ska vi se…

6
tiger skrev:Angående Kia story, hur får jag den?
Måste man själv logga in på Kia (med inloggningsuppgifter som skickas några veckor efter bilköp)
eller skall den kanske ha kommit till mig när jag kommer hem?
Har kommit i postlådan sedan bilen registrerades på, i vår familj, frugan.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Då ska vi se…

7
r_o_n skrev:
tiger skrev:Angående Kia story, hur får jag den?
Måste man själv logga in på Kia (med inloggningsuppgifter som skickas några veckor efter bilköp)
eller skall den kanske ha kommit till mig när jag kommer hem?
Har kommit i postlådan sedan bilen registrerades på, i vår familj, frugan.
Okej, va härligt tack för info!
Kia Ceéd Crdi SW Komfort 128hk Cassa White -11

Re: Då ska vi se…

8
Sidan 7. Jag kanske fick ett specialex ;)
r_o_n skrev:
Peter skrev:Jag var mer inne på artikeln med mig i KIA Story som kom idag – med länk till forumet =)
pope skrev:Bilhandlaren här har fått hem 6 nya Kia som det står såld på , så kanske.
Var finns den? Jag har bläddrat i tidningen tre gånger. Det är vasaloppet, om reklamfilmen med djur och sushirecept samt reportage från en koreansk fabrik.

(Ta bort mitt inlägg i To do-tråden, hittade inte ditt originalinlägg om tidningen, raderar denna raden sedan)
Forumgrundare
2017 Kia Niro (sjätte Kian)
Hälsa gärna på min hemsida:
http://www.bergting.com

Re: Då ska vi se…

9
Jag får gratulera Peter till artikeln =)
Efterlyser nu tidningen jag med.. Ska kontakta Kia ang detta.

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se
Skriv svar

Återgå till "Om forumet"