Annons

Re: Önskelista/To Do

161
Hej, jag har sökt men finner ingen flik med länkar. (eller också är jag bara dålig på att söka) :)
Kunde vara bra med en länkflik där man skulle kunna lägga in länkar på bra sidor :thumbup: / L-G
L-G
2006, Kia Sorento 3,5 EX Aut Svart 200hk [album]50[/album]
Annons

Re: Önskelista/To Do

162
Alltså du menar typ som ett "länkarkiv"?
Det är väll inte omöjligt att det kommer upp framöver.
Vad är det för typ av länk/ar som du vill dela med dig av?
Handlar det om Kia eller handlar det om nått annat?
Är det andra saker så kan du lägga dessa under kategorin: Off-topic
Handlar det om Kias bilar så kan du lägga länkar under varje enskild modell. Alt i den som inte är modellspecifik.

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

Re: Önskelista/To Do

165
Tja!

Ursäktar mig om detta varit uppe förut, har inte haft tid / orkat läsa igenom hela denna tråd än. Målet är att lusläsa alla trådar på forumet innan semestern är slut för att kunna sätta sig in bättre ;)

Har dock lite småfrågor såhär innan..

I Köp&Sälj-delen, är det endast KIA-relaterade bilar/tillbehör som får säljas där?

Finns det någonstans man kan posta en liten projekt-tråd? Min bil kommer inte att se ut som alla andras, och det tycker jag kan vara kul att visa på vägen, så man kan ge lite inspiration till andra forum-medlemmar..
Eftersom jag även är fotointresserad kan det vara kul att ha en "egen" tråd där jag kan visa lite diverse foton på bilen samt vad som händer!


MVH
Kia Cee'd SW-11

Re: Önskelista/To Do

166
Hejsan Petri.
Hahah ja att läsa alla trådar på forumet tar nog sin lilla tid. Tror inte ens att jag har gjort det bara=)
I Köp & Sälj får du sälja vad du vill. Ja inget som bryter mot regler eller liknande dock.

Just vad gäller en projekt tråd så kan du kanske lägga in den under ordet är fritt eller liknande till att börja med.
Blir det fler sk projekt så blir det väll en egen kategori för detta.

Jag håller på att kolla olika alternativ vad gäller just galleri för medlemmarna så det hoppas jag blir bättre inom kort ;)
Men bilder etc nu kan du lägga i bilder kategorin till att börja med.

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

Re: Önskelista/To Do

167
_Morgan_ skrev:Hejsan Petri.
Hahah ja att läsa alla trådar på forumet tar nog sin lilla tid. Tror inte ens att jag har gjort det bara=)
I Köp & Sälj får du sälja vad du vill. Ja inget som bryter mot regler eller liknande dock.

Just vad gäller en projekt tråd så kan du kanske lägga in den under ordet är fritt eller liknande till att börja med.
Blir det fler sk projekt så blir det väll en egen kategori för detta.

Jag håller på att kolla olika alternativ vad gäller just galleri för medlemmarna så det hoppas jag blir bättre inom kort ;)
Men bilder etc nu kan du lägga i bilder kategorin till att börja med.

Mvh Morgan_
Sweet! Slänger upp en tråd någon dag när jag tagit några fler bilder på bilen. Tvättade och vaxade innerdörrar samt motorrum osv idag, tog 3,5h.. när jag öppnade garageporten regnade det, så blev inga bilder idag heller.. :problem:
Kia Cee'd SW-11

Re: Önskelista/To Do

168
Såg precis att när man klickar på en länk, så öppnas den i samma fönster, alltså måste man "öppna i ny flik" eller hu man nu väljer att göra. Borde det inte vara så att länken öppnas i nytt fönster automatiskt?

Kika in här o klicka på garagetlänken så förstår du vad jag menare ;)
Kör Chrome..
Kia Cee'd SW-11

Re: Önskelista/To Do

169
Hejsan Petri.
Nu ska länkar öppnas i nytt fönster.
Dock är det ganska delad åsikt om just denna funktion.
Många vill ha att det öppnas i nytt fönster medans andra vill att det öppnas i samma fönster.
Jag har tidigare funderat på detta och övervägt att i alla länkar gå in och lägga in en kodsnutt i varje länk
men det hade ju blivit ett projekt som hade tagit enormt med tid.
Så nu ska det fungera hoppas jag ;)
Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

Re: Önskelista/To Do

170
För mig har det iaf blivit en vana att alltid klicka höger på en länk och öppna i ny flik.

Så om jag fattat rätt så öppnas länkar inom domänen i samma fönster och externa i ny flik/fönster?
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Återgå till "Om forumet"