Annons
Annons

Re: Officiella tråden för Buggar och tekniska problem.

42
Nu är det väl inte så mycket drag här, men jag vet ett annat forum där en populär och omtyckt person kom ihop sig med någon och i protest ändrade alla sina inlägg till "."... det är jättetrist, det försvann många roliga projekttrådar på det viset. Eller ja, men kan ju fortfarande läsa in en del i citerad text.

Så visst finns det väl en poäng...6 timmar borde väl räcka hyfsat i normalfallet...
Kia Ceed SW CRDI GT Line -16
Mercedes-Benz Sprinter 316 CDI -14
Volkswagen Passat TDI 4-motion -08

Re: Officiella tråden för Buggar och tekniska problem.

43
Jag ser det som ett tekniskt problem med de ytterst få möjligheter som finns för att göra ett kul/intressant inlägg. Det går exempelvis inte att bädda in ett filmklipp från Vimeo, tuben svt, eller något allas. Det grafiska gränssnittet, vid inläggsförfattande ser sorgligt ut med väldigt få funktioner, trots att den heter "fullständig redigerare", så är den väldigt ofullständig.
Men, det går ju att lägga in 40 smileys..... :clap: :clap: :clap: :clap: ;)


Något vilset är ju också knappen för att skapa inlägg halkar ner under all reklam till höger. Borde inte den vara i närheten av inläggen? Lite märkligt.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Officiella tråden för Buggar och tekniska problem.

48
Strular ju titt som tätt. Nu senast va det ju att domännamnet inte va förnyat, dvs inte betalt. Med tanke på den reklamen som härjar som borde det inte va några problem att betala den.

Driftar flera forum och andra sidor utan några problem, så om foruminnehavaren är intresserad kan jag ta över driften.
EV6 GT Line AWD Yacht Blue MY23 - (Tidigare Soul 2009, Soul 2012, Cee'd GT+ 2015, Niro Gravity Blue Plus 2 2017, e-Soul Advance Plus Neptune Blue + Cherry Black 2020)

Re: Officiella tråden för Buggar och tekniska problem.

49
MagnusLindgren skrev:Strular ju titt som tätt. Nu senast va det ju att domännamnet inte va förnyat, dvs inte betalt. Med tanke på den reklamen som härjar som borde det inte va några problem att betala den.

Driftar flera forum och andra sidor utan några problem, så om foruminnehavaren är intresserad kan jag ta över driften.
Ja det e inte ofta det fungerar som det ska. Jo det e ju galet med reklam på denna sajt. Så pengar borde ju vara det minsta problemet till att driva forumet.
Skriv svar

Återgå till "Om forumet"