Annons
Annons

Re: 2020 Kia Sportage

2
Jag tycker renderingarna är bra gjorda och jag gillar den lite bulkiga stilen som exempelvis BMW X4 har jämfört med BMW X6 och visst är det en flört med Mercedes GLC Coupe. Om det skulle bli verklighet är det kul tycker jag. Kia ProCeed på samma tema är ju bra mycket snyggare än Kia Ceed SW men inte lika praktisk. När ungarna är större och barnvagnen kan kastas kan nog jag själv bli spekulant på liknande bilar.

Re: 2020 Kia Sportage

3
KDJ skrev:Jag tycker renderingarna är bra gjorda och jag gillar den lite bulkiga stilen som exempelvis BMW X4 har jämfört med BMW X6 och visst är det en flört med Mercedes GLC Coupe. Om det skulle bli verklighet är det kul tycker jag. Kia ProCeed på samma tema är ju bra mycket snyggare än Kia Ceed SW men inte lika praktisk. När ungarna är större och barnvagnen kan kastas kan nog jag själv bli spekulant på liknande bilar.
Riktigt snygg! Själv ångrar jag bittert att jag inte la beslag på ProCeed istället för SW. Kollade inte in ProCeed så väl då dom inte hade nån inne när jag kolla på Ceed. Ja,ja nu har man Ceed i många år framöver.
Skriv svar

Återgå till "Nyheter om Kia"