Annons
Annons

Re: Ingår golvmattor i gummi?

4
När du förhandlar, se till att få med även bagageutrymmesmattan!

Jag förhandlade om "gummimattor" innan jag köpte min Hybrid 2020 PP2. Till min glada överraskning tolkades "gummimattor" som 5 mattor och inte som 4, vilket var vad jag själv syftade på. :-)
Jag har haft 4 gummimattor i mina tidigare bilar och ville ha det även i Niron.
Nu fick jag alltså även en bagagerumsmatta.

Den är ju jättefiffig. :-) Det blir ju alltid lite barr/jord/skräp när man fraktar blommor/julgran och bråte i bilen, så det var ju fiffigt med denna matta (med kanter) som bara är att lyfta ut och skaka av vid behov.

Re: Ingår golvmattor i gummi?

5
Hej, tack för era svar.

Jag skrev på köpet i början av december (ej leasing, ej privat) så jag känner mig ganska inlåst. Men jag ska prova deras goda vilja. De erbjöd dock vinterhjul, original, för strax under 18´000 kr vilket gjort mig lite avigt inställd till dem.

Re: Ingår golvmattor i gummi?

6
olf skrev:Hej, tack för era svar.

Jag skrev på köpet i början av december (ej leasing, ej privat) så jag känner mig ganska inlåst. Men jag ska prova deras goda vilja. De erbjöd dock vinterhjul, original, för strax under 18´000 kr vilket gjort mig lite avigt inställd till dem.
Jag fick 5st gummimattor, skyddslist under baklucka, vinterdäck på alu, kia-kit med merch och lite annat.. plus ett större gäng tusenlappar i rabatt när jag beställde min PHEV 2020.
Allt går ju förhandla sig till. Om dom kräver 18k för vinterdäck så skulle jag bytt handlare och beställt nån annanstans.
Skriv svar

Återgå till "e-Niro"