Annons

Ceed Gt line - 19 eller Optima 2.0 gt - 17

1
Hej!
Jag är ny på forumet.
Men nu står jag inför valet, att köpa en Kia för första gången. Och det är min sambos fel :D Hon har haft en Rio, och har nu en Stonic. Väldigt trevliga och prisvärda bilar tycker jag.
Nu funderar jag på att köpa antingen en Ceed Sw Gt-line 2019 eller en Optima Sw 2.0 gt 2017. Hjärtat säger Optima och hjärnan Ceed:en. Skulle gärna höra vad ni i klubben tycker. :clap:
Med vänliga hälsningar
Peter B
Annons

Re: Ceed Gt line - 19 eller Optima 2.0 gt - 17

2
TheSweet skrev:Hej!
Jag är ny på forumet.
Men nu står jag inför valet, att köpa en Kia för första gången. Och det är min sambos fel :D Hon har haft en Rio, och har nu en Stonic. Väldigt trevliga och prisvärda bilar tycker jag.
Nu funderar jag på att köpa antingen en Ceed Sw Gt-line 2019 eller en Optima Sw 2.0 gt 2017. Hjärtat säger Optima och hjärnan Ceed:en. Skulle gärna höra vad ni i klubben tycker. :clap:
Med vänliga hälsningar
Peter B
Hade jag valt hade jag tagit optimal då den är mycket roligare bil + större och rymligare:) ”sportbilen” för bilsemester;)
Kia cee'd sw GT-line -16, Kia cee'd sw SPII -15

Re: Ceed Gt line - 19 eller Optima 2.0 gt - 17

4
TheSweet skrev:Hej!
Jag är ny på forumet.
Men nu står jag inför valet, att köpa en Kia för första gången. Och det är min sambos fel :D Hon har haft en Rio, och har nu en Stonic. Väldigt trevliga och prisvärda bilar tycker jag.
Nu funderar jag på att köpa antingen en Ceed Sw Gt-line 2019 eller en Optima Sw 2.0 gt 2017. Hjärtat säger Optima och hjärnan Ceed:en. Skulle gärna höra vad ni i klubben tycker. :clap:
Med vänliga hälsningar
Peter B
Har själv en Optima GT Line med allt är helnöjd kört snart 5000 mil inga problem än så länge.
Optima 2017 GT-Line
Skriv svar

Återgå till "Ceed (2019-UPP)"