Annons
Annons

Re: Någon skillnad årsmodell 2019-2020 ?

12
Johan888sundsvall skrev:
Gaspo skrev:
Johan888sundsvall skrev:Har skjutbart armstöd på min gt-line 2019. Riktigt bra när sambon är smurf.
Skjutbart fram? Har du assistans paket på din? Jag har GT-Line -2019 och har då inte skjutbart armstöd. Ingår enbart i Assistanspaket.
Nej. Vägrar keyless o elbagage lucka.
Men då ska du inte ha skjutbart armstöd! Ingen Ceed SW har det om du inte har assistans paket. Ser det ut som på bild 11 på den här bilen på din:Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Kia Ceed CEED SW 1.4 T-GDI DCT GT LINE ASSIST https://www.blocket.se/vi/86478548.htm. Den här assistans och därmed skjutbart armstöd.

Re: Någon skillnad årsmodell 2019-2020 ?

13
Gaspo skrev:
Johan888sundsvall skrev:
Gaspo skrev:
Skjutbart fram? Har du assistans paket på din? Jag har GT-Line -2019 och har då inte skjutbart armstöd. Ingår enbart i Assistanspaket.
Nej. Vägrar keyless o elbagage lucka.
Men då ska du inte ha skjutbart armstöd! Ingen Ceed SW har det om du inte har assistans paket. Ser det ut som på bild 11 på den här bilen på din:Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Kia Ceed CEED SW 1.4 T-GDI DCT GT LINE ASSIST https://www.blocket.se/vi/86478548.htm. Den här assistans och därmed skjutbart armstöd.
Har något som kallas techpacketet. För assistans packet när jag köpte bilen innefattade då. Keyless och ellucka.

Re: Någon skillnad årsmodell 2019-2020 ?

14
Johan888sundsvall skrev:
Gaspo skrev:
Johan888sundsvall skrev: Nej. Vägrar keyless o elbagage lucka.
Men då ska du inte ha skjutbart armstöd! Ingen Ceed SW har det om du inte har assistans paket. Ser det ut som på bild 11 på den här bilen på din:Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Kia Ceed CEED SW 1.4 T-GDI DCT GT LINE ASSIST https://www.blocket.se/vi/86478548.htm. Den här assistans och därmed skjutbart armstöd.
Har något som kallas techpacketet. För assistans packet när jag köpte bilen innefattade då. Keyless och ellucka.
Ok! Hittade en bil på blocket med tech paket. O visst har den skjutbart armstöd. Vad innefattar mer än elhandbroms,utblås för luft i baksätet och skjutbart över där man kan ställa flaskor/koppa såg jag. Vad gav du för det paketet?
Lustigt att detta paket och premium paket inte finns med att läsa om på Kias produktblad och info om utrustning om Ceed SW. Och vad som innefattas.

Jag blev ju förgrymmad av att inte min säljare informerade mig om att det fanns premium paket. Det såg jag på förenadebils hemsida över Kia erbjudande efter jag fick bilen levererad. Jag hade gärna betalt 10k för keyless och elbaklucka som ingick i det paketet.

Re: Någon skillnad årsmodell 2019-2020 ?

15
Tror inte dom kör premium eller tech paket längre. Dom bakade ihop dom och döpte det till assistanspaketet. Det som står på förenade bils hemsida är gammal information.
Så har i alla fall jag fått det förklarar för mej.

Jag köpte mej precis en Ford Focus med bl a keyless och adaptiv farthållare men blev föga förvånad när vi åkte på första åkturen i värmen som var nu för ett par dagar sen och frun klagade över värmen i baksätet. Och mycket riktigt så fanns där inget utblås i den bilen heller. Trodde verkligen det var standard idag på en bil för 220+...

Re: Någon skillnad årsmodell 2019-2020 ?

16
DeaL skrev:Tror inte dom kör premium eller tech paket längre. Dom bakade ihop dom och döpte det till assistanspaketet. Det som står på förenade bils hemsida är gammal information.
Så har i alla fall jag fått det förklarar för mej.

Jag köpte mej precis en Ford Focus med bl a keyless och adaptiv farthållare men blev föga förvånad när vi åkte på första åkturen i värmen som var nu för ett par dagar sen och frun klagade över värmen i baksätet. Och mycket riktigt så fanns där inget utblås i den bilen heller. Trodde verkligen det var standard idag på en bil för 220+...
Premium finns fortfarande enligt säljaren jag köpte min bil ifrån. Lustigt bara att Kia inte informerar nått om dessa paket på sin sida.

Ja det löjligt att det inte e standard.
Skriv svar

Återgå till "Ceed (2019-UPP)"