Annons

Äntligen leverans av min Stonic AP

1
Jag har fått vänta på min KIA Stonic Advance Plus med automat i tre månader. Äntligen har jag fått den och kört den i fem dagar och den är som en dröm.
Jag har också lyckats installera Android Auto … och som jag tror fungerar som den ska. Men jag är inte speciellt imponerad av applikationen: Vem f-n vill har en USB-kabel liggandes och trassla i mittkonsolen. Rätta mej om jag är fel ute.
Ha dä gôtt i sômmer (som vi säger i Värmland)
Annons

Re: Äntligen leverans av min Stonic AP

2
JapeFox skrev:Jag har fått vänta på min KIA Stonic Advance Plus med automat i tre månader. Äntligen har jag fått den och kört den i fem dagar och den är som en dröm.
Jag har också lyckats installera Android Auto … och som jag tror fungerar som den ska. Men jag är inte speciellt imponerad av applikationen: Vem f-n vill har en USB-kabel liggandes och trassla i mittkonsolen. Rätta mej om jag är fel ute.
Ha dä gôtt i sômmer (som vi säger i Värmland)
Grattis !

Det är ju det, alla är ju tvungna att använda usb kabel för att kunna använda Android auto, nästa version skulle ha mera finesser, fast ingen vet om det än och om det kommer att gå köra via wifi.

Re: Äntligen leverans av min Stonic AP

3
Bestone_SWE skrev:
JapeFox skrev:Jag har fått vänta på min KIA Stonic Advance Plus med automat i tre månader. Äntligen har jag fått den och kört den i fem dagar och den är som en dröm.
Jag har också lyckats installera Android Auto … och som jag tror fungerar som den ska. Men jag är inte speciellt imponerad av applikationen: Vem f-n vill har en USB-kabel liggandes och trassla i mittkonsolen. Rätta mej om jag är fel ute.
Ha dä gôtt i sômmer (som vi säger i Värmland)
Grattis !

Det är ju det, alla är ju tvungna att använda usb kabel för att kunna använda Android auto, nästa version skulle ha mera finesser, fast ingen vet om det än och om det kommer att gå köra via wifi.
Varför finns inte Android Auto att ladda hem i Sverige? Vet att man kan gå en omväg för att fixa det ändå. Appen har ju ändå funnits i några år nu. Dags att den fixas till svenska marknaden nu kanske.
Skriv svar

Återgå till "Stonic"