Annons

Re: Byta stereo

31
Hittade en pianolackad panel på pioneers hemsida. Den är installerad nu men såg idag i solljuset att det är stor färgskillnad. Den är mer grå än svart. Har skickat ett mail till pioneer angående detta. Får se vad de svarar. :thumbdown:
Kia Optima SW 1,7 CRDi GT Line Plus 2018 : Silky Silver Metallic

Gamla bilar:
• Kia Cee’d SW 1,6 CRDi Komfort 2014 : Dark Gun Metal Metallic
• Kia Pro’Ceed 2.0 CRDi 2008 : Svartmetallic
Bilagor
image.jpg image.jpg Visad 4201 gånger 280.91 KiB
Annons

Re: Byta stereo

32
Jag ska nog inte byta stereo. Inte just nu iaf så jag har en matt ram till 2din till salu ifall någon är intresserad. Hade tänkt mig 700kr inklusive frakt för den.
Hör av er här eller skicka ett meddelande. :)
Kia Ceéd Komfort 1.6 CRDi Eco (110hk) -14

Re: Byta stereo

35
Nonameswayne skrev:Jag ska nog inte byta stereo. Inte just nu iaf så jag har en matt ram till 2din till salu ifall någon är intresserad. Hade tänkt mig 700kr inklusive frakt för den.
Hör av er här eller skicka ett meddelande. :)
Hur kommer det sig att du ändrade dig? Om man får fråga! :)
Kia Optima SW 1,7 CRDi GT Line Plus 2018 : Silky Silver Metallic

Gamla bilar:
• Kia Cee’d SW 1,6 CRDi Komfort 2014 : Dark Gun Metal Metallic
• Kia Pro’Ceed 2.0 CRDi 2008 : Svartmetallic

Re: Byta stereo

36
hnkl skrev:
Nonameswayne skrev:Jag ska nog inte byta stereo. Inte just nu iaf så jag har en matt ram till 2din till salu ifall någon är intresserad. Hade tänkt mig 700kr inklusive frakt för den.
Hör av er här eller skicka ett meddelande. :)
Hur kommer det sig att du ändrade dig? Om man får fråga! :)
Andra prioteringar just nu. Blev nya däck bland annat då sommardäcken jag fick med var på 15" plåt. Kanske blir byte senare men jag kanske har hunnit byta bil då. Byter i snitt en gång per år. :)
Kia Ceéd Komfort 1.6 CRDi Eco (110hk) -14

Re: Byta stereo

38
Nån som testat nån av de android enheterna som finns på Ebay till ceed?
Dom verkat komma kompletta med panel....vore intressant att veta om de är nått att ha eller bara skräp.... :think:
Nån kanske har köpt nån android enhet till någon annan bil eller nått? :)
Kia cee`d 1,6 CRDi SW Special edition II Pearl Black -15

Re: Byta stereo

39
Har bara kollat lite på youtube där de använder liknande android-enhet men jag tycker att enheterna känns alldeles för sega och designen/layouten i själva mjukvaran ser riktigt tråkig och B-aktig ut.

Hade det bara varit liknande mjukvara som jag har i min pioneer nu så hade jag köpt en med samma utseende som de på ebay. Ser ju mer original ut. Men man vill ju att sakerna ska funka ordentligt om man lägger 4000-6000kr på något.
Kia Optima SW 1,7 CRDi GT Line Plus 2018 : Silky Silver Metallic

Gamla bilar:
• Kia Cee’d SW 1,6 CRDi Komfort 2014 : Dark Gun Metal Metallic
• Kia Pro’Ceed 2.0 CRDi 2008 : Svartmetallic

Re: Byta stereo

40
Hjälpte en polare att sätta in en baslåda och när vi var färdiga blev jag sjukt imponerad och ha begäret satte igång. Tänkte därför kolla med er så att jag har tänkt rätt.
Tänkte köpa http://www.caraudiocenter.se/shop/ljud- ... 2-2-detail så att jag kan använda eftermarknadshuvudenheter.
Monteringsramen tänkte jag köpa av tidigare talare som hade en över.
Själva huvudenheten är en http://www.netonnet.se/art/bil-och-navi ... 0953.3363/
Basen köper jag en likadan då som sagt som polaren min mest för att den var väldigt enkel att koppla in och lät bra för pengarna. http://www.netonnet.se/art/bil-och-navi ... 5042.3366/
Något mer jag behöver för mitt lilla projekt? Glömt något viktigt som jag inte klarar mig utan? Vill helst inte stå där när grejerna kommit och missat något. Ska iväg på en långtur den 6:e Juni och tänkte att det kunde varit trevligt att ha fått det på plats innan dess:)
Skriv svar

Återgå till "Generella diskussioner"