Annons

Träff hösten 2018???

1
Någon som är intresserad av träff under hösten?

Andra märkesklubbar brukar hitta sammarbeten med andra bilträffar där de får en yta reserverat för sig. Tex Barkarbyträffen.

Det behöver inte bli så avancerat, men att träffas och byta erfarenheter. Jag har inte sett så många som anpassat Kias bilar än.

Jag var på Värmdö bilträff i helgen och där fanns det en modiferad Ceed i VIP-området.

Finns det något intresse?
Har nu:
Kia Sportage Plug-In Hybrid Advance 2022 White
Har tidigare haft:
Nya Optima SW Plug-In Hybrid 2018 Gravity Blue
Nya Kia Cee'd SW GT Line 2016 1.6 Diesel, Dark Gun metal
Kia Cee'd SW Komfort 2011 1.6 Diesel, Melange Silver
Annons

Re: Träff hösten 2018???

2
DrGadget skrev:Någon som är intresserad av träff under hösten?

Andra märkesklubbar brukar hitta sammarbeten med andra bilträffar där de får en yta reserverat för sig. Tex Barkarbyträffen.

Det behöver inte bli så avancerat, men att träffas och byta erfarenheter. Jag har inte sett så många som anpassat Kias bilar än.

Jag var på Värmdö bilträff i helgen och där fanns det en modiferad Ceed i VIP-området.

Finns det något intresse?
Väcker tråden! Är själv Värmdö bo!

Re: Träff hösten 2018???

3
Audirs2 skrev:
DrGadget skrev:Någon som är intresserad av träff under hösten?

Andra märkesklubbar brukar hitta sammarbeten med andra bilträffar där de får en yta reserverat för sig. Tex Barkarbyträffen.

Det behöver inte bli så avancerat, men att träffas och byta erfarenheter. Jag har inte sett så många som anpassat Kias bilar än.

Jag var på Värmdö bilträff i helgen och där fanns det en modiferad Ceed i VIP-området.

Finns det något intresse?
Väcker tråden! Är själv Värmdö bo!
Vi får styra upp det om det blir någon mer Bilträff på Värmdö, så vi får en egen hörna. Det är ju många Kia på vägarna här nu. Inte så många som ändrat sina. Jag har bara 3d-printat lite tillbehör och håller på och ta fram fler.
Har nu:
Kia Sportage Plug-In Hybrid Advance 2022 White
Har tidigare haft:
Nya Optima SW Plug-In Hybrid 2018 Gravity Blue
Nya Kia Cee'd SW GT Line 2016 1.6 Diesel, Dark Gun metal
Kia Cee'd SW Komfort 2011 1.6 Diesel, Melange Silver

Re: Träff hösten 2018???

4
DrGadget skrev: 07 jun 2018, 13:24 Någon som är intresserad av träff under hösten?

Andra märkesklubbar brukar hitta sammarbeten med andra bilträffar där de får en yta reserverat för sig. Tex Barkarbyträffen.

Det behöver inte bli så avancerat, men att träffas och byta erfarenheter. Jag har inte sett så många som anpassat Kias bilar än.

Jag var på Värmdö bilträff i helgen och där fanns det en modiferad Ceed i VIP-området.

Finns det något intresse?
Bra försök där!
Kör igen så kanske!
Mvh Kia Stinger 2018
Skriv svar

Återgå till "Evenemang / bilträffar"