Annons

Re: 16/6 kl 10.00 kör vi årets Kia träff.

41
_Morgan_ skrev:Japp ska med skrubba min på fredag. Dock kommer den se för jävlig ut när man väl är framme=) Tänk alla stackars insekter innan vi är framme ;)

Bilbrodds tvätt hall kommer att vara öppen för oss om vi vill tvätta våra bilar =)
Back in a Kia Rio 1,25 Launch Edition
Volvo V70 2,4L 170hk Classic
New. Bmw 116d M-sport
Old. KIA Soul 1,6 CRDI EX Komfort
Annons

Re: 16/6 kl 10.00 kör vi årets Kia träff.

43
När det kom upp om träff så tänkte jag inte åka. Sedan fick jag fast jobb efter att ha varit arbetslös i 3 år. Nu kan jag inte åka (även om jag funderat mycket på det) p.g.a. jobbet.


Så hur många föranmälda är det till årets träff? I år är det ju nästan 10 gånger så många medlemmar på forumet, så det blir väl fler än förra året?

Ha det så kul, jag kommer på nästa träff. Kunde ju vara kul att ha den i södra landsänden. :)
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: 16/6 kl 10.00 kör vi årets Kia träff.

44
Hörrö Ronnie. Du såg lite paff ut igår när jag tutade på dig;)
Jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan på Facebook ang träffen.
Kommer även ta en hel del bilder som kommer laddas upp här på forumet.
Stay tuned;)

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

Re: 16/6 kl 10.00 kör vi årets Kia träff.

45
mibe skrev:Eventuellt dyker man upp till lunch, är några mil att åka och det är party kvällen innan :)
Det är bara komma! Du är välkommen!
Ronnie skrev:När det kom upp om träff så tänkte jag inte åka. Sedan fick jag fast jobb efter att ha varit arbetslös i 3 år. Nu kan jag inte åka (även om jag funderat mycket på det) p.g.a. jobbet.


Så hur många föranmälda är det till årets träff? I år är det ju nästan 10 gånger så många medlemmar på forumet, så det blir väl fler än förra året?

Ha det så kul, jag kommer på nästa träff. Kunde ju vara kul att ha den i södra landsänden. :)
Det var tråkigt att höra att du inte kommer! Men det är ju förståeligt med jobbet. Hoppas vi ses nästa år eller nån annan gång.
Back in a Kia Rio 1,25 Launch Edition
Volvo V70 2,4L 170hk Classic
New. Bmw 116d M-sport
Old. KIA Soul 1,6 CRDI EX Komfort

Re: 16/6 kl 10.00 kör vi årets Kia träff.

46
PontusH skrev:
mibe skrev:Eventuellt dyker man upp till lunch, är några mil att åka och det är party kvällen innan :)
Det är bara komma! Du är välkommen!
Ronnie skrev:När det kom upp om träff så tänkte jag inte åka. Sedan fick jag fast jobb efter att ha varit arbetslös i 3 år. Nu kan jag inte åka (även om jag funderat mycket på det) p.g.a. jobbet.


Så hur många föranmälda är det till årets träff? I år är det ju nästan 10 gånger så många medlemmar på forumet, så det blir väl fler än förra året?

Ha det så kul, jag kommer på nästa träff. Kunde ju vara kul att ha den i södra landsänden. :)
Det var tråkigt att höra att du inte kommer! Men det är ju förståeligt med jobbet. Hoppas vi ses nästa år eller nån annan gång.
Det gör vi absolut, hänger på nästa gång. Då är det nog enklare att be om ledigt än när man är ny på ett jobb.
Psssst, hur många är föranmälda? :)
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Återgå till "Evenemang / bilträffar"