Annons
Annons

Re: Forumets vara eller inte vara

23
Peter skrev:Vi tackar och bockar :) Och gratulerar vår första premiummedlem.
För att sätta lite press på de som inte har/vill/kan/har möjlighet till att betala kan du ju ha en symbol efter namnet i medlemslistan. En symbol kan betyda 100 kr två symboler 200+ kr, en halv symbol 50 kr. Sedan kan ju 2011 ha en färg 2012 en annan osv Så kan man begränsa visningen till 200 kr för att de som har det lite tunt inte ska känna press om någon skänkt 500+ kronor.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Forumets vara eller inte vara

25
Bra idé Ronnie. Jag funderar vidare lite på vilka grader man skulle kunna ha och hur man bäst implementerar det. Så länge det bara är en enda premiummedlem så är det kanske ingen större idé, men att ta fram en skala är nog bra. Linus, du kommer få speciell status sedan som den förste som faktiskt bidrog ekonomiskt :).
Linden_Linus skrev:Bra där gör de;) Så jag kan donera 100kr till och få en symbol å färg haha
Forumgrundare
2017 Kia Niro (sjätte Kian)
Hälsa gärna på min hemsida:
http://www.bergting.com

Re: Forumets vara eller inte vara

30
Duger ju inte att en moderator smiter undan sitt ansvar. :)
Citat:
"Ronnie, din donation har utförts"
Slut citat.
Utförts enl. order. :)

Jag får snart sluta med mina idéer, det blir ju dyrt för medlemmarna. :)
Men forumet kan ju fortsätta.

Testa Kia lite, de har ju faktiskt nytta av forumet de med. Finns inget snabbare sätt för dem att få reda på missnöljesyttringar, eller för den delen, yttringar från nöjda kunder, från en ägargrupp på över 400 personer. De skulle kunna bidra utan att ha möjlighet att lägga sig i eller påverka.

Dessutom kan du ju kanske göra en grafik, kanske stapel, som visar hur mycket som skänkts...
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Skriv svar

Återgå till "Om forumet"