Annons

Kiacarcub sommarträff.

1
KIACARCLUB.SE SOMMARTRÄFF ALÁ MANTORPPARK

HÄR KAN NI SE HUR PROGRAMMET SER UT FÖR TRÄFFEN

Jaha alla ni forumiter och övriga besökare, Nu är det bara 53 dagar kvar tills träffen. x antal timmar har man spenderat vid telefonen eller mailen. Snickrat ihop en programsida för alla medlemmar. Ja en massa arbete ligger nerlagt i detta projekt. Jag hade när jag startade denna tråden inga som helst planer på att träffen skulle bli så här stor.
Mantorp, Ditec, Kia, Kiastory, Bilbörsen etc.. Ja det kan väll inte mycket mer än att bli succé.. Eller??
Har länge längtat efter att kunna publicera den här sidan.
Idag blev även det till verklighet. Nu är det bara att anmäla sig till träffen. Ju fler desto bättre.
Sen är allt gratis med :clap: det ni behöver betala för är mat/dryck om ni vill ha det.
Så återigen. Varmt välkomna ska ni alla vara.
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se
Annons

Re: Kiacarcub sommarträff :)

2
Lysande idé! Kanske få någon att sponsra till och med?

Mollllgan skrev:Tjena allesammans. Vad sägs om att kanske ha en sommarträff någonstans i vårt avlånga land i sommar?
Vi kan spekulera varandras bilar, Grilla nått gott och bara ha allmänt trevligt.
Kan ju vara tevligt o se kiacarclub användare i ögonen och disskutera kior i alla dess former samt annat trevligt snick snack:)

Fick denna idén nu precis så därav trådstarten =)
Hoppas på många många svar.

Mvh Morgan
Forumgrundare
2017 Kia Niro (sjätte Kian)
Hälsa gärna på min hemsida:
http://www.bergting.com

Re: Kiacarcub sommarträff :)

3
Tycker absolut att det är värt att kolla upp.
Hade som sagt varit jätte trevligt att få ett ansikte på alla kianördar på forumet :lol:

Ha det så bra
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

Re: Kiacarcub sommarträff :)

4
Jag har fri tillgång till en riktigt schysst grillplats som tar 30+ personer. Det finns även övernattningsmöjligheter på plats i en renoverad lada (Sovsäckar på loftgolvet).

Dock så är jag kanske inte helt perfekt placerad i landet. Men det ligger ca en mil utanför Lidköping. Ca 36 mil från Stockholm, 14 från Göteborg.

Ifall ni kan tycka det vara intressant.
Nu: Subaru XV 2,0D Sport 2012
Tidigare: Kia cee'd SW Komfort 1,6 CRDi 2010

Re: Kiacarcub sommarträff :)

5
JohanL skrev:Jag har fri tillgång till en riktigt schysst grillplats som tar 30+ personer. Det finns även övernattningsmöjligheter på plats i en renoverad lada (Sovsäckar på loftgolvet).

Dock så är jag kanske nite helt perfekt placerad i landet. Men det är utanför Lidköping. Ca 36 mil från Stockholm, 14 från Göteborg.

Ifall ni kan tycka det vara intressant.
Detta är helt klart något att ha i åtanke.
Jag själv har exakt 27,1 mil enkel resa till Lidköping. Till Sthlm har jag 47,6 mil enkel resa.
Är det folk som vill men inte känner att dem orkar köra hela biten så kommer jag (om det nu blir aktuellt med denna träff)
Köra från Småland Kronobergs län Älmhults kommun mer exakt och kan då hämta upp folk som bor på vägen.
Kan även ta omvägar för en lite dieselslant i bidrag för dem som vill det=)

Kan köra till Piteå om det ska var en träff där :lol:
Älskar min kia=)

Ha det så bra
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

Re: Kiacarcub sommarträff :)

8
JohanL skrev:Jag har fri tillgång till en riktigt schysst grillplats som tar 30+ personer. Det finns även övernattningsmöjligheter på plats i en renoverad lada (Sovsäckar på loftgolvet).

Dock så är jag kanske inte helt perfekt placerad i landet. Men det ligger ca en mil utanför Lidköping. Ca 36 mil från Stockholm, 14 från Göteborg.

Ifall ni kan tycka det vara intressant.
3 mil bort. Exemplariskt! :)
[color=#413839][size=85]nu: Cee'd SW -11 128 hkr Komfort Piston Grey
då: pro_cee'd -08 140 hkr Sport Cassa White[/size][/color]

Re: Kiacarcub sommarträff :)

9
Går ju att samåka isf. Själv har jag 34 mil till Skavsta (ligger väl i närheten?)
Blir det några stycken på träffen kan man väl bjuda in den lokala handlaren att visa upp olika modeller, typ...
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Återgå till "Ordet är fritt"