Hedins bil i Malmö sa att om man har igång stereon i 1 timme så får man 3 nya chanser att slå in rätt kod. Detta tips prövades och funkade. Så nu slipper man lämna in bilen och skicka stereon till Sydkorea om det skulle hända igen.
Fel kod till stereon? TIPS!!!
1När jag skulle byta vänster blinkers lampa på frugans Kia Cee´d så var jag tvungen att plocka ur batteriet. Efter som jag bröt strömmen så ville ju stereon ha en kod för att den skulle funka igen. Efter att ha slagit in fel kod 3 gånger så låste sig stereon. Vi ringde 3 stycken firmor för att få reda på hur vi skulle lösa detta. En firma sa ( efter att ha pratat med huvudkontoret i Sthlm) att man kan bara låsa upp stereon på fabriken. Låter ju vettigt att man ska skicka stereon till Sydkorea för att få detta fixat.
Hedins bil i Malmö sa att om man har igång stereon i 1 timme så får man 3 nya chanser att slå in rätt kod. Detta tips prövades och funkade. Så nu slipper man lämna in bilen och skicka stereon till Sydkorea om det skulle hända igen.