Annons

Vinterdäck

1
Hej, nån som vet om 16"-fälgarna till Ceed 2013 också passar till Carens 2013? Profilen är i alla fall samma och det finns helt klart fler snygga 16"-fälgar att välja på till vinterdäcken till Ceed...

//Ponka
Annons

Re: Vinterdäck

2
ponka skrev:Hej, nån som vet om 16"-fälgarna till Ceed 2013 också passar till Carens 2013? Profilen är i alla fall samma och det finns helt klart fler snygga 16"-fälgar att välja på till vinterdäcken till Ceed...

//Ponka
Enligt min Säljare passar inte Ceedens fälgar till Carnes då dom har olika bultradie.
Volvo V70 D2 Momentum -14
KIA Picanto 1,0Edition 2013

Re: Vinterdäck

4
ponka skrev:Ok, jag har inte pratat med min än... Knivsta? Då har vi kanske samma säljare på Upplands Bilforum? Sa han nånting om det finns några andra Kia-fälgar som passar?

/P
Jim var det jag pratade med på Upplands Bilforum, ja det finns ju orginalfälgar till Carens med så det borde inte vara några problem så :)
Volvo V70 D2 Momentum -14
KIA Picanto 1,0Edition 2013

Re: Vinterdäck

5
DavidB skrev:Enligt min Säljare passar inte Ceedens fälgar till Carnes då dom har olika bultradie.
Goda nyheter för oss som vill ha mer valfrihet, pratade precis med en kille på Bildemo och enligt honom så är det samma bultradie, så det ska funka aldeles utmärkt med Ceed-fälgarna. Han kollade bultradie etc... Återstår att se vem som har rätt...
Skriv svar

Återgå till "Kia-bilar, ej modellspecifikt"